افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری و اقتصاد مقاومتی در کلاله

1403-06-29 01:06:43
0
70

در اولین روز از هفته دفاع مقدس،  نمایشگاه فرهنگی هنری و اقتصاد مقاومتی در شهرستان کلاله افتتاح شد.

 

به گزارش کلاله خبر، نمایشگاه فرهنگی هنری و اقتصاد مقاومتی با همکاری سپاه پاسداران و مرکز بهداشت و درمان شهرستان کلاله در مرکز بهداشت و درمان این شهرستان برپا و توسط نصرت برزگر فرماندار کلاله افتتاح شد.

کریم یوسف زاده مسئول بسیج سازندگی سپاه کلاله در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه نقطه آغازین در زمینه اقتصاد مقاومتی، سیاست گذاری برای ایجاد اشتغال و اصلاح الگوی مصرف در جامعه و خانواده است گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همکاری مرکز بهداشت ودرمان این شهرستان نمایشگاهی در زمینه های فرهنگی هنری و اقتصاد مقاومتی در 7 غرفه برپا کردیم .

وی افزود: بخشی از این نمایشگاه مربوط به بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی است و در این بخش از نمایشگاه محصولاتی همچون لبنیات ، گوشت ماکیان ، صنایع دستی ، قارچ ، ماهی و انواع عسل در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کلاله تاکید کرد: در این نمایشگاه اقلامی دیگر از محصولات بسیجیان شهرستان کلاله با هدف امنیت غذایی در معرض دید قرار گرفته است و خرید از اقلام یاد شده برای عموم مردم آزاد است و گیادآور می شویم که قیمت اقلام ارائه شده در این نمایشگاه زیر قیمت بازار است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار