دلایل جالب رادیوفردا درباره ی علت دشمنی ایران با آمریکا !

1403-08-01 03:08:23
0
64

به گزارش کلاله خبر، پیرو استدلالات شگفت انگیز و عجیب رادیوفردا در مورد پدیده های مختلف این بار هم در مورد چرایی دشمنی ایران با آمریکا دلایل جالب و محیرالعقولی از سوی این رسانه عنوان شد .

 

در گزارشی که به همین موضوع اختصاص داشت ، میهمان کارشناس رادیوفردا مدعی شد که اوباما طی چهار سال گذشته حسن نیت خود را در قبال ایران نشان داد ولی مقامات جمهوری اسلامی به گونه ای رفتار کردند که این حسن نیت اوباما از بین برود و تغییر رفتار بدهد .

اما این آقای کارشناس علت دشمنی ایران با آمریکا را از دو حالت بیشتر خارج ندانست !
یا اینکه دشمنی ایران با آمریکا جزیی از هویت نظام شده است و مقامات کنونی جرات تغییر موضع را ندارند و به همین دلیل بدون توجیه منطقی به دشمنی با ایالات متحده می پردازند .
و یا اینکه نظام قصد مذاکره و مصالحه ندارد ، چون واقعا قصد ساخت سلاح اتمی دارد و به دروغ می گوید ما سلاح اتمی نخواهیم ساخت . و این در منطق شیعه می شود ” تقیه ” … !
این اقای کارشناس دلیل دشمنی ایران با آمریکا را از این دو حالت خارج ندانست !
اما بد نیست به تک تک ادعاهای رادیوفردا و تک تک جملات ایراد شده پاسخ داده شود تا مخاطبین بتوانند قضاوت صحیح و منطقی را داشته باشند و نه به زور تحلیل های رادیوفردا به خوردشان داده شود !
اولا اینکه در رادیوفردا ادعا شد که اوباما طی ۴ ساله ی نخست خود حسن نیت نسبت به ایران نشان داده است ! ای کاش رادیوفردا مصادیق این حسن نیت اوباما را هم ذکر می کرد ! آیا تحریم ها بیشتر نشده است ؟! آیا فتنه ی ۸۸ در زمان ریاست جمهوری وی و با حمایت های آشکار و علنی او از فتنه گران همراه نبوده است ؟! ایا تلاش برای براندازی نظام با حمایت های دولت وی صورت نگرفت ؟! آیا در زمان وی سازمان مجاهدین خلق از لیست گروهک های تروریستی خارج نشد ؟!
پس منظور رادیوفردا و آقای کارشناس را نمی توان فهمید که حسن نیت اوباما با ایران چه بوده است ؟!
از سوی دیگر ادعا شد که علت دشمنی ایران با آمریکا ( شیطان بزرگ ) از دو حالتی که در اینجا ذکر شده خارج نیست ! این ادعا ما را یاد ادعای بوش انداخت که یا ایران با ما است یا با تروریست ها ! یعنی اگر با ما نباشد پس حتما با تروریست هاست !
در این مورد هم باید گفت که علت دشمنی ایران با آمریکا هزاران دلیل و توجیه عقلی و منطقی دارد و نه دو حالتی که شما متصور می شوید !
آیا تاریخ در مورد خیانت های آمریکا به ملت ایران و عمق خباثت ها و توطئه چینی های کاخ سفید دروغ می گوید ؟! آیا حمایت از دیکتاتور بزرگ ایران در زمان پهلوی برای سرکوب نهضت ۹۸ درصدی ملت ایران و کشتار مردم دروغ است ؟ آیا حمایت از صدام و تجهیز ر‍یم بعثی عراق به جنگ علیه کشورمان و شهادت چند صد هزار نفر از بهترین جوانان این کشور علت کافی برای دشمنی با آمریکا نیست ؟!
آیا کودتای طبس که به طوفان شن و شکست تحقیر آمیز آمریکا منجر شد نشانه ی دشمنی آمریکا با ملت ایران نیست ؟ آیا وحشی خواند ملت ایران از سوی مقامات کاخ سفید در اوایل انقلاب پذیرفتنی است ؟! آیا تحریم و فشار و تحمیل مشکلات اقتصادی به ملت ایران و سپس ادعای دوستی و تبریک عید نوروز از سوی مقامات کاخ سفید یک نفاق و دروغ گویی نیست ؟! ایا ترور دانشمندان هسته ای و رد پای صهیونیسم و آمریکا در آن ها یک خیانت علیه ملت ایران نیست ؟! و هزاران دلیل دیگر … !
این از دلایل دشمنی ملت ایران و مقامات این کشور با آمریکا !
اما در مورد موضوع تقیه و ساخت سلاح هم باید گفت که معنای تقیه را خوب نفهمیده اند که اینگونه می گویند ! تقیه در زمانی که شیعه در اوج اقتدار و عزت است مفهوم ندارد ! وقتی که نظام جمهوری اسلامی ایران در قله ی اقتدار و عظمت و هیبت به سر می برد از کسی واهمه ای ندارد اگر اقدامی بخواهد انجام دهد . لذا مسئله ی ساخت بمب اتم زمانی که از سوی رهبری منتفی اعلام می شود دنیا باید بفهمد که ایران سلاح اتم نخواهد ساخت !
و البته در مورد هر اقدامی همان گونه که رهبری عزیز هم فرمودند به عنوان مثال در مورد دوستی با دشمنان اسراییل و حمایت و کمک از آنها بدون واهمه این موضوع اعلام می شود و ترسی از هیچ ابرقدرتی در دنیا هم وجود ندارد .

منبع: انعکاس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار