در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بیان شد:

فرمانده سپاه کلاله : باید جهان را اداره کنیم + تصاویر

1403-06-29 01:06:30
0
66

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلاله گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران باید به حدی برسد که بتواند جهان را اداره کند.

 

به گزارش کلاله خبر، یعقوب مصطفی لو در سخنرانی خود در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان کلاله که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در جوار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، با بهره گیری از یکی از بیانات امام راحل (ره) که فرموده بودند:"ما باید این انقلاب را به جهان صادرکنیم" گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران باید به حدی برسد که بتواند جهان را اداره کند.

وی افزود: تنها جرم ما ایرانیان در آغاز جنگ تحمیلی فقط توکل به خداوند متعال و شعار " نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی" بود و دشمن از کسترش انقلاب اسلامی هراسان بود و در صدد آمد تا به واسطه صدام ، نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله با برشمردن 7 دلیل حمله صدام به ایران ، مهمترین آن را تضعیف و از بین بردن کشور ایران دانست و گفت: صدام حتی در آخرین لحظات زندگی خود گفت: هر بلایی سر من آمد باعث و بانی آن ایران بود.

مصطفی لو یادآور شد: ما برای حفظ و بدست آوردن این انقلاب زحمات زیادی کشیده ایم و در این راه 300 هزار شهید تقدیم کرده ایم و از این پس حفظ این نظام تنها با پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری امکان پذیر خواهد بود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار