دبیر اجرایی زکات کلاله:

296 پایگاه ، کمک های مردمی در جشن عاطفه ها را جمع آوری می کنند

1403-06-29 01:06:29
0
75

دبیر اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کلاله از استقرار 296 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در روز جشن عاطفه ها در سطح شهرستان کلاله خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، امان محمد کوچک نژاد در جلسه برنامه ریزی چگونگی جذب مشارکت مردم در جشن عاطفه ها با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کلاله برای برگزاری جشن عاطفه ها آمادگی لازم را دارد ، گفت: 296 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در روز جشن عاطفه ها در سطح شهرستان کلاله مستقر می شوند.

وی افزود: انشالله با جمع آوری زکات مال الاجاره که معافیت مالیاتی هم ایجاد می شود با همکاری اتاق اصناف ، نمایندگی صنعت ، معدن و تجارت و اداره دارایی به نتیجه خوبی می رسیم.

نصرت برزگر فرماندار کلاله نیز در این جلسه گفت: کمگ و مساعدت به همنوع در دستورات دینی ما مورد تاکید قرار گرفته است و جشن عاطفه ها فرصتی است برای ورود به عرصه نیکوکاری و دست گیری نیازمندان.

وی تاکید کرد: همه، تلاش خواهیم کرد تا بستر مشارکت مردم بخصوص دانش آموزان را در این امر خداپسندانه فراهم سازیم و این تلاش ما وظیفه اداری نیست بلکه یک قدم در راه جلب رضایت خداوند متعال است.

حاج آخوند احمدی امام جمعه اهل سنت شهرستان کلاله نیز ، همراهی و همدلی مردم در رفع مشکلات یکدیگر را مورد تاکید قرار داد و گفت: شرکت در فعالیت های خیریه صدقه جاریه ای است که به عنوان باقیات صالحات برای انسان می ماند.

وی افزود: ان شالله در نماز جمعه ، مردم را برای حضور هر چه بهتر در این امر خداپسندانه دعوت خواهیم کرد.

گفتنی است جشن عاطفه ها در شهرستان کلاله در روزهای  16 ، 17 و 18 مهر ماه در شهرستان کلاله برگزار می گردد و تمامی کمک های جمع آوری شده ، بین دانش آموزان نیازمند آموزش و پرورش توزیع می شود.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار