وقتی شهردار کلاله هوای بهارستان می کند!

1403-06-29 02:06:09
0
75

برخی عدم رسیدگی شهرداری کلاله را به بعضی از معضلات شهر را ناشی از هوای بهارستان کردن ، شهردار کلاله می دانند.

 

به گزارش کلاله خبر، شایعه اینکه شهردار کلاله حال و هوای مجلسی شدن را دارد در شهرستان کلاله وجود دارد و همچنین در برخی از کامنت های ارسالی به این سایت نشانی از گسترش وجود این شایعه دارد.

در این راستا و برای هرچه روشن تر شدن این موضوع با رسول بامری شهردار کلاله گفتگویی داشتیم و وی در واکنش به این ادعای ما گفت: این ادعا، ادعایی خلاف واقع و کذب است و من به هیچ عنوان ذهنیتی در خصوص ورود به بهارستان به عنوان نماینده شهر نگین شهر را ندارم!.

وی افزود: آیا آنهایی که این شایعه را بر زبانها جاری می سازند، تاکنون دیده یا شنیده اند که رسول بامری در فلان مراسم یا همایش سخنرانی کرده باشد تا به این وسیله توانایی خود را به دیگران نشان دهد یا به فرض مثال خود را به دیگران نشان دهد؟

شهردار کلاله تاکید کرد: من با رای اعتماد شورای شهر کلاله به این سمت منصوب شده ام و پشتوانه این شورا مردم کلاله هستند و من در وهله اول با قبول این سمت به مردم کلاله تعهد خدمت داده ام و تا پایان زمان خدمتم پایبند عهد خود با شورا و مردم کلاله هستم.

بامری گفت: شایعات زیاد است و اگر در برخی موارد کاستی دیده می شود ، آنهم به دلیل کمبود اعتبار می باشد و کسری اعتبار ما به جهت تسویه حساب برخی از بدهی های میلیاردی شهرداری کلاله می باشد.

وی درپایان یاداورشد: اگر هم روزی این رویا را در ذهن بپرورانم ، نماینده مجلس شورای اسلامی شدن هم توانایی می خواهد و هم پول، تونایی هست ولی من پول برای تبلیغات ندارم و سرمایه اندکم اجازه ورد من به این عرصه را نخواهد داد.

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار