هزینه 600 میلیونی شهرداری کلاله برای خرید و نصب چراغ راهنمایی

1403-06-29 02:06:07
0
74

شهردار کلاله از هزینه 600 میلیون ریالی شهرداری کلاله برای خرید و نصب چراغ راهنمایی در سطح این شهر خبر داد.

 

رسول بامری در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه نصب و راه اندازی چراغ های راهنمایی در برخی از نقاط شهر کلاله امری ضروری در جهت کنترل ترافیک و کاهش تصادفات در تقاطع ها می باشد، گفت: در این راستا شهرداری کلاله برای خرید و نصب چراغ های راهنمایی در سطح شهر کلاله نزدیک به 600 میلیون ریال هزینه کرده است.

وی افزود: با تایید و هماهنگی با راهنمایی رانندگی شهرستان کلاله ، چهار مجموعه چراغ راهنمایی در پر تردد ترین نقاط شهر کلاله نصب شد.

بامری گفت: این چهار مجموعه در چهارراه آزادی تقاطع خیابانهای اسحاق فولادی و امام خمینی (ره) شمالی ، چهار راه آزادی تقاطع خیابان پاسداران و امام حسین (ع) ، چهار راه شهید مطهری تقاطع امام خمینی جنوبی(ره) و چهار راه فرمانداری نصب شده است.

کاهش زمان چراغ ها باعث کاهش ترافیک می شود

میر عرب رئیس پلیس راهور شهرستان کلاله با بیان اینکه در حال حاضر از این 4 تقاطع مدنظر ، چراغ راهنمایی های تقاطع آزادی با خیابان های امام خمینی(ره) و اسحاق فولادی راه اندازی شده است ، گفت: زمان زیاد تغییرات این چراغ راهنماها خود باعث ترافیک سنگین می شود و باید این زمان به 25 ثانیه کاهش یابد تا حجم ترافیک پشت چراغ قرمز ها کمتر شود.

وی افزود: در صورت هماهنگی شهرداری با پلیس راهنمایی و رانندگی، برای تقاطع های یاد شده نیروهای راهنمایی رانندگی جهت کنترل های مورد نیاز مستقر خواهند شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان کلاله تاکید کرد: مردم فهیم شهرستان کلاله باید ثابت کنند در نبود پلیس نیز به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی مقید هستند و درصورت نیاز و با تعبیه مکانی برای نصب دوربین های کنترل ترافیک از سوی شهرداری، دوربین نیز در این تقاطع ها نصب می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار