اتهام سنگین آزار یک زن به یکی از مسئولین کاروان ایران در اینچئون

1403-08-02 06:08:32
0
13

پلیس کره جنوبی، روز سه شنبه، یکی از مقامات رسمی همراه کاروان ایران در مسابقات اینچئون را متهم به آزار و اذیت جنسی یه زن کره ای کرد. با توجه به شکایت این زن، وی نمی تواند کشور کره را تا زمان رفع اتهام ترک کند.

 

به گزارش کلاله خبر، مقامات پلیس کره‌جنوبی اعلام کردند که این مرد ۳۸ ساله ایرانی در بازجویی اعلام کره است که با این زن تماس فیزیکی داشته اما به هیچ وجه کار غیر قانونی انجام نداده است.

رویترز نوشت: یکی از مسئولان برگزاری مسابقات آسیایی اینچئون اعلام کرده که فرد بازداشت شده از مسئولان تیم ملی فوتبال ایران بوده است. همین‌طور زن کره‌ای که در این ماجرا مورد ازار جنسی قرار گرفته به پلیس گفته که این اتفاق بعد از مسابقه و هنگامی که وی و یکی از مسئولان تیم ملی می‌خواستند با هم عکس بگیرند رخ داده است.

پلیس کره‌جنوبی اعلام کرده فرد مجرم در حال حاضر آزاد است اما اجازه خروج از کره را ندارد.

کمیته رسمی مسابقات آسیایی اینچئون «IAGOC» و مسئول رسیدگی این پرونده قرار داده است و اعلام کرده اند که در ضمن بررسی این ماجرا در صورت رخ دادن اتفاقات مشابه تنبیه سنگین‌تری را برای متخلفان در نظر خواهد گرفت.

وی در این باره گفت: "در صورت تکرار ماجراهای اینچنینی مجازات سنگینی برای فرد خاطی در نظر گرفته شده است. با مجوز کمیته برگزاری مسابقات، فعلا فرد خاطی از همراهی کاروان ایران منع شده و اجازه خروج از کشور را نیز نخواهد داشت."

تیم ملی فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در بازی‌های آسیایی اینچئون روز گذشته با نتیجه ۴-۱ مغلوب ویتنام شد./طرفداری

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار