امام جمعه کلاله:

سخاوت و بخشش ایرانیان از آموزهای دینی آنها نشات می گیرد

1403-06-29 02:06:00
0
73

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: بخشش و سخاوت ایرانیان از اموزه های دینی که از پیامبر اکرم (ص) آموخته اند نشات می گیرد.

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در همایش مجمع خیرین سلامت در کلاله با بیان این سخن گفت:اسلام دین با برکتی است و هر کس در این مسیر به سیره نبوی توجه کرد در انفاق و سخاوت جلودار می باشد تا نور امنیت اسلام را در دل جای دهد.

امام جمعه کلاله افزود: بخشش ، نیکوکاری ، تلاش برای رفع مشکلات مردم و فعالیت های عام المنفعه در آموزه های دینی ما تاکید شده است.

وی تاکید کرد: شک نکنید کمک به سلامت مردم ، تجهیز فضاهای درمانی و ساخت مراکز درمانی صدقه جاریه ای خواهد بود که دنیا و آخرت انسان را آباد می سازد.

آخوند آدینه امام جمعه شهر فراغی نیز در این همایش گفت: بدانیم که بر اساس دستورات دینی و معارف الهی که از سنت رسول الله  گرفته ایم ، آنچه برای ما باقی می ماند کار نیک و بخششی است که در راه خدا انجام می دهیم نه آنچه در دست داریم.

وی افزود: قرآن کریم بارها ما را به انجام اعمال نیک و خیر سفارش کرده است و اگر امروز اندوخته ای داریم اگر بتوانیم بخشی از آن را برای سلامت آحاد مردم جامعه صرف کنیم ، رضایت خدا را بدست آورده ایم.

دکتر علی ساور علیا سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان کلاله در این همایش تاکید کرد: شورای خیرین سلامت و همایش انجام گرفته شروعی است برای جلب مشارکت مردم در سلامت آحاد جامعه. وی در ادامه سخنان خود از خیرین خواست تا در این راه گام بردارند.

حجت الاسلام لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت هم با بهره گیری از روایات، به امور خیر بخصوص سلامت مردم اشاره کرد و گفت: انسان های خیر، خیر دنیا را دارند و در دل مردم جا پیدا می کنند و این انسانها محبوب خدا می شوند.

وی در ادامه افزود: امیدواریم همه دست در دست هم دهیم و با مشارکت در توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی برای سعادت این دنیا و آن دنیای خود گامی برداریم.

گفتنی است در پایان این همایش از حاج یحیی روحی ، مهندس علی یونس سینکی و حاج نورجان دوجی به نمایندگی از دیگر خیرین، تجلیل شد.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار