معرفی 20 متخلف خبازی در کلاله / پلمپ 3 نانوایی در این شهرستان

1403-06-29 01:06:57
0
74

رئیس نمایندگی صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کلاله از معرفی 20 متخلف خبازی به تعزیرات حکومتی و پلمپ 3 نانوایی در این شهرستان خبر داد.


 

به گزارش کلاله خبر، رحمت الله خرمالی در کارگروه گندم ، آرد و نان شهرستان کلاله از 200 مورد بازرسی از نانوایی های شهرستان کلاله طی دو ماه اخیر خبر داد و گفت: دراین 200 مورد بازرسی توانسیم 20 متخلف بهداشتی ، کم فروشی ، و عرضه آرد از خارج شبکه را شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی کنیم.

 

وی افزود: پس از طی مراحل قانونی 3 نانوایی متخلف در حوزه شهری نیز پلمپ شدند و هشدارهای لازم نیز به نانوایی ها داده شد.

 

نصرت برزگر فرماندار کلاله نیز دراین جلسه با بیان اینکه نان غذای اصلی مردم محسوب می شود ، گفت: باید دقت در پخت و رعایت نکات بهداشتی در تهیه نان مدنظر قرار گیرد.

 

وی با انتقاد از برخی از خبازان افزود: عدم رعایت زمان پخت ، عدم رعایت میزان سهمیه پخت ، مشکلاتی برای مردم شهرستان کلاله به وجود آورده است.

 

فرماندار کلاله تاکید کرد: نظارت و بازرسی از نانوای ها باید بیشتر و با دقت تر شود تا مردم بتوانند نان با کیفیت و در مدت زمان کمتری تهیه کنند.

 

برزگر با اشاره به  مسئولیت سنگین مسئولین در تهیه و توزیع نان گفت: اگر نان با کیفیت بالا تهیه نشود و از چرخه مصرف خانواده خارج شود، تک تک ما مسئولین در گناه اسراف این نان شریک هستیم.

 

در ادامه این جلسه قرار شد از این پس نانوایی های روستاها پخت صبح خود را از ساعت 5/30 بامداد شروع کنند و تا ساعت 7/30 پخت داشته باشند و همچنین در نوبت عصر نیز باید شروع پخت از ساعت 16 شروع شود و تا ساعت 18 ادامه داشته باشد.

 

در ادامه این جلسه مقرر شد تا در شهر کلاله و شهر فراغی نیز ساعت پخت نانوایی ها، نوبت صبح 8/30-6/30 ، نوبت صبح 12/30-10/30 و نوبت عصر 18-16 باشد.

 

گفتنی است در شهرستان کلاله 174 نانوایی وجود دارد که از این بین 114 نانوایی در روستا و 60 نانوایی در شهر می باشد.

 

 

 

 


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار