اخبار استخدامی:استخدام 2 هزار و 676 در شرکت ملی نفت ایران

1403-08-01 01:08:32
0
115

مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به کسب مجوز برای استخدام 2 هزار و 676 نفر گفت: نیروهای جدید برای کار در مناطق عملیاتی جذب می شوند و هیچ جذب نیرویی در تهران انجام نمی شود.


به گزارش کلاله خبر، عباس خنیفر با بیان اینکه جزییات و شرایط مربوط به رشته های مصوب و مراحل برگزاری آزمون در آینده ای نزدیک اعلام می شود، تاکید کرد: این تعداد نیروی جدید از میان دانش آموختگان مقاطع کاردانی و بالاتر جذب صنعت نفت می شوند.

وی جذب نیروی انسانی کارآمد را یکی از برنامه های اصلی مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای ماهر و باانگیزه باعث تحول نظام اداری در کشور خواهند شد و صنعت نفت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خنیفر اضافه کرد: برگزاری جشنواره شهید رجایی و انتخاب کارمندان نمونه از میان هزاران کارمند نمونه صنعت نفت در جهت افزایش انگیزه خدمت رسانی کارکنان خدوم نفت انجام می شود و تلاش می شود تا با انتخاب و معرفی برترین ها، امکان الگوسازی در حوزه منابع انسانی برای دیگر کارکنان نیز فراهم شود.

وی با اشاره به تغییر معیارهای مورد نظر در آیین نامه انتخاب کارمند نمونه گفت: شرایط انتخاب کارمندان نمونه از سال 82 ثابت بوده است، با این وجود با توجه به نتایج حاصل از مطالعات مربوط به اجرایی شدن این آیین نامه در بازه زمانی نزدیک به 10 سال و درک نیازهای جدید کارکنان، تصمیم گرفتیم تا نسبت به جایگزینی برخی از شرایط لحاظ شده در آیین نامه جاری اقدام کنیم.

مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: بر همین مبنا تمهیداتی اندیشیده شده تا انتخاب کارمند نمونه در سال 91 مطابق با آیین نامه جدید صورت گیرد.

خنیفر افزود: در حال حاضر مصوبه هیات مدیره در خصوص تغییر آیین نامه اخذ شده و مفاد آن با هم اندیشی کمیته های فرعی و اصلی حاضر در حوزه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران طراحی و تدوین می شود.

وی تاکید کرد: در آیین نامه جدید بر شایسته سالاری تاکید بیشتری شده است و سعی شده تا این انتخاب با در نظر گرفتن تمامی مسائل مربوط به امور کارکنان انجام شود./شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار