فرمانده سپاه نینوا گلستان:

سپاه و بسیج با کوچکترین تهدید مقابله می کند

1403-06-29 02:06:10
0
72

سرویس اجتماعی: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: سپاه و بسیج با آسیب شناسی ، با هر گونه تهدید برای نظام جمهوری اسلامی ایران مقابله می کند.

 

 به گزارش کلاله خبر، سرهنگ پاسدار رحمت الله صادقی در نشست عاشقان ولایت که در مصلی امیرالمومنین(ع) شهرستان کلاله و با حضور جمعی از بسیجیان حلقه های شجره طیبه صالحین برگزار شد، گفت: سپاه و بسیج با آسیب شناسی در هر نقطه از کشور و حتی منطقه ، با هرگونه تهدید برای نظام جمهوری اسلامی ایران مقابله می کند.

وی با بیان اینکه صالحین وارثین زمین هستند ، افزود: باید شرکت و گام برداشتن در کلاس های حلقه های شجره طیبه صالحین افتخاری بزرگ برای یسیجیان باشد چرا که از دل این حلقه های صالحین می تواند انسان های اسلامی بیرون آید و در واقعیت این حلقه ها کارخانه انسان سازی است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اشاره ای به زحمات و تواضع برخی از فرماندهان پایگاه های بسیج داشت و گفت: برخی از فرماندهان ثابت کرده اند که در شرایط سخت نیز همواره با نظام هستند و نمونه بارز آن این است که با وجود کمبود امکانات بازهم برخی از آنها برای تشکیل حلقه های صالحین ، از خانه های خود استفاده می کنند.

صادقی تاکید کرد: در گروه های صالحین معلم بودن معنا ندارد بلکه مربی بودن ملاک است چرا که معلم آموزش می دهد و مربی پرورش می دهد و در گروه های صالحین آموزش یک فرصت است و پرورش انسان اسلامی یک هدف.

وی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ نرم است و خبری از خاک ریز و امثال آن نیست ، افزود: هدف دشمن از بین بردن ایمان مردم است و هدف ما حفظ این ایمان است.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار