شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان:

با دیدن تصویر رهبر انقلاب روی تخت ، دل آزادگان جهان از الخلیل تا فرگوسن لرزید

1403-07-03 09:07:17
0
46

سرویس اجتماعی: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان پس از عمل موفقیت آمیز رهبر معظم انقلاب بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: با دیدن تصویر رهبر انقلاب روی تخت دل آزادگان جهان از الخلیل تا فرگوسن لرزید.

 

به گزارش کلاله خبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان پس از عمل موفقیت آمیز رهبر معظم انقلاب بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر عنایات خاصه پروردگار بی همتا شامل حال مستضعفان و آزادگان جهان گشت و مولا و مقتدای بسیجیان پس از انجام عمل پزشکی کوتاهی، انوار پربرکتش بر مسلمانان جهان تابید و وجوب شکر نعمت ولایت را بار دیگر گوشزد کرد.

امروز با مشاهده تصویر مبارک امام عاشقان و عارفان بر تخت بیمارستان، دل‌های آزادگان جهان از الخلیل تا فرگوسن و از مشهد تا دمشق و صنعا لرزید و نجوای انس و جن و ملک و ملکوت اینگونه بود که: یا بقیه الله خودت برای نائبت دعا کن.

فرزندان بسیجی سید علی که همواره مشمول ادعیه زاکیه رهبرمان بودیم اینبار حلقه‌های تضرع و نیایش به درگاه لایزال حضرت احدیت گرفته‌ایم و بر نمی‌خیزیم مگر به برخاستن اماممان از تخت بیمارستان.

دشمنان نظام و انقلاب نیز که مکر و حیله و خباثتشان سال‌هاست در برابر عزت و درایت و تدبیر این مرد الهی تعظیم کرده است، بار دیگر سناریوهای مضحک و خنده‌داری را طراحی کرده‌اند تا به خیال باطل خویش در این فرصت بار دیگر زهر کینه خود را بر پیکر انقلاب فرود آورند که بی‌ شک دست قدرت الهی و هوشیاری امت اسلامی اینبار نیز آنها را ناکام خواهد گذارد.

و اما نکته‌ای مهم که بسیاری از مسئولین از آن درس سادگی و مردمی بودن آموختند اصرار رهبر فرزانه انقلاب بر درمان در بیمارستان دولتی و انجام عمل در ساعات ابتدایی صبح برای جلوگیری از مزاحمت سایر بیماران بود که نشان داد سلاله پاک پیامبر (ص) مردم را به غیر زبانشان و با عملشان به راه صواب دعوت می‌کنند.

از تیم پزشکی مجرب و متعهد و کادر زحمت‌کش بیمارستان نیز که عاشقانه مولایشان را در بستر مداوا کردند، صمیمانه سپاسگزاریم و بی‌شک این عزیزان اجرشان را پیشاپیش، با همراهی و نفس کشیدن در محیط حضور مولایشان از ایزد متعال دریافت کرده‌اند.

از ریاست محترم جمهور نیز به پاس حضور ولایت‌مدارانه شان تنها دقایقی پس از پایان عمل بر بالین مقتدای مسلمانان جهان و بیان خبر سلامتی شما در مصاحبه با رسانه ملی کمال تشکر را داریم.

در پایان نیز بار دیگر ضمن شکرگزاری خالصانه به درگاه ایزد منان به پاس نعمت بی‌بدیل ولایت، با تجدید بیعت با خون شهدا و امام راحلمان جان ناقابل خویش را مخلصانه در دست گرفته‌ایم و با افتخار در حسرت شهادت در رکاب ولی عصر به فرماندهی رهبر عزیزمان مشتاقانه گوش به فرمانشان ایستاده‌ایم.

سایه امن ولایت بر سرمان مستدام باد

فرزندان بسیجی ولایت در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان /گلستان ما

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار