سرویس اجتماعی:

اخراج 14 نیرو از شهرداری کلاله ! / زندگی بغرنج این 14 نفر

1403-06-29 03:06:58
0
66

سرویس اجتماعی: روند اخراج نیروهای مازاد شهرداری کلاله با اخراج 14 نیروی شرکتی دیگر تکمیل شد.

 

کلاله خبر، در دوره شهردار قبلی و شورای شهر ان دوره ، نزدیک به 26 نیروی مازاد در شرکت طرف قرارداد بکارگیری شدند و مجموع نیروهای خدماتی شهرداری به 80 نفر رسید که با روی کار آمدن شورای دوره چهارم شهر کلاله ، این 26 نفر اخراج شدند. اما اخیرا نیز شنیدیم شهرداری کلاله 14 نیروی شرکتی خود را اخراج کرده است و در این راستا با رئیس شورای شهر کلاله گفتگویی داشتیم.

محسن داورزنی در خصوص اخراج 26 نیروی خدماتی شهرداری کلاله در اوایل روی کار آمدن شورای شهر کلاله گفت: بیشتر این افراد بکارگیری شده با مدرک های لیسانس بودند و درحقیقت از بین این 26 نفر تنها نزدیک به 10 نفر نیروی خدماتی بودند و با توجه به مدرک دیگر افراد ، آنها باید در بخش های دفتری شهرداری بکارگیری می شدند که با توجه وضعیت نامناسب اقتصادی شهرداری و عدم توانایی پرداخت حقوق این افراد، این افراد جذب شده اخراج شدند.

وی افزود: شهرداری کلاله تاکنون با شرکت همراهان مهر گلستان طرف قرارداد بود و این شرکت با 54 نیروی خدماتی کار خدماتی و فضای سبز شهری را با این 54 نیرو بر عهده داشت و این شرکت در دوره سوم شورای شهر از شهرداری کلاله مبلغ 90 میلیون تومان طلبکار است و در دور چهارم نیزشهرداری کلاله نزدیک به 200 میلیون تومان به این شرکت بدهکار بود که با پرداخت قسمی از این بدهمکاری ، این مبلغ به 140 میلیون تومان رسید.

رئیس شورای شهر کلاله در خصوص اخراج 14 نیروی شرکتی شهرداری نیز چنین گفت: در ماه اخیرقرار داد شرکت همراهان گلستان با شهرداری کلاله به اتمام رسید و شهرداری کلاله با شرکت پردیس مینو گلستان قرار داد بست و این شرکت با مدیریت حمید رضا میردلیر اعلام کرد که با 40 نیرو و ماهانه 58 میلیون تومان کار خود را در شهر کلاله آغاز می کند.

وی تاکید کرد: اخراج این 14 نیرو به شهرداری کلاله مربوط نمی شود و تصمیم گیری درخصوص بکارگیری این افراد بستگی به تصمیم شرکت طرف قرار داد دارد.

گفتنی است بعد ار اتمام قرار داد شرکت قبلی تا روی کار آمدن شرکت جدید و مشخص شدن نیروهای لازم برای بکارگیری در خدمات شهری شهرداری ، برخی از این 14 نیروی شرکتی چندین روز بلاتکلیف و درحال خدمت در شهرداری بوده اند و شنیده ها حاکی از آن است این افراد حقوق این چند روز خدمت خود را دریافت نکرده اند.

با توجه به اینکه شهرداری کلاله با داشتن 54 نیروی خدماتی بازهم توان رسیدگی به امور شهری را نداشت ، آیا با کاهش 14 نفری نیروها این امر تحقق می بابد و شاهد افزایش خدمات رسانی شهرداری در سطح شهر خواهیم بود؟

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار