رئیس شورای شهر:

باید کاری کنیم که بماند ، نه کاری کنیم تا بمانیم!

1403-06-29 03:06:53
0
74

سرویس اجتماعی: رئیس شورای شهر کلاله گفت: باید کاری کنیم که بماند ، نه اینکه کاری کنیم تا بمانیم!

 

در اخبار قبلی گفتیم با وجود اینکه اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورای شهر کلاله را سیستانی ها تشکیل می دهند، باز هم این سیستانی ها نشان دادند که قومیت برای آنها ملاک نیست بلکه توانایی افراد مهمترین ملاک آنها است و در این راستا محسن داورزنی ، تنها عضو خراسانی این شورا را به عنوان رئیس شورای شهر کلاله انتخاب کردند.

محسن داورزنی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نباید کاری کنیم که برای خود جای پا محکم کنیم بلکه باید کاری کنیم ، که ماندی باشد و این امر با اخلاص در فعالیت ها امکان پذیر است و این مسئولیت ها تمام شدنی است پس باید طوری به مسئولیت خود عمل کنیم که نام نیک از ما باقی بماند.

وی افزود: برای آبادانی و پیشرفت شهر کلاله برنامه های زیادی داریم و برای عملی شدن این برنامه ها نیاز به حمایت مدیران شهرستان کلاله داریم تا در جهت پیشرفت ، توسعه ، عمران و آبادانی شهر کلاله گام موثر برداریم.

داورزنی تاکید کرد: در واقعیت شهرداری و شورای شهر مقوله جدا از هم نیستند و رفع چالش ها و مشکلات شهر با همکاری شهرداری و پرسنل زحمتکش آن امکان پذیر خواهد بود و در این راستا تعامل شورای شهر و شهرداری تعاملی سازنده خواهد بود.

رئیس شورای شهر کلاله یاداور شد: در عرصه های سیاسی و اقتصادی نیز گام های بلندی بر می داریم و در جذب اعتبارات استانی و کشوری برای شهر کلاله نیاز به مساعدت نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی داریم و در این امر نیز رایزنی های موردنیاز با نماینده محترم انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: از جمله اهداف دیگر ما توسعه و عمران مبلمان شهری در قالب فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است تا به این وسیله مردم کلاله را بیشتر، با فرهنگ اصیل یک ایرانی آشنا کنیم.

داورزنی در پایان گفتگوی خود گفت: شورای اسلامی شهر کلاله به نشاط و شادابی مردم کلاله نیز توجه خاصی دارد و در این زمینه از مراسمات مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی حمایت خواهیم کرد.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار