سرویس فرهنگی:

مردم کلاله از راه دور به زیارت امام هشتم رفتند / کلاله، اولین قدمگاه خدام امام هشتم + تصویر

1403-06-29 03:06:59
0
72

سرویس فرهنگی: کلاله ، اولین قدمگاه خدام امام رضا (ع) در استان گلستان شد تا به این وسیله مردم کلاله از راه دور به زیارت امام هشتم (امام رضا(ع) ) بروند.

 

عبدالله احتشام منش کشیک سوم دربانان رضوی در گفتگو با خبرنگار کلاله خبرگفت: امسال در 31 استان و 200 شهر کشور ایران و در 45 شهر در 10 کشور خارجی ، خادمین امام رضا(ع) حضور می یابند و جشن زیر سایه خورشید را برگزار می کنند.

وی افزود: این کاروان با پیام یاعلی ابن موسی الرضا (ع) "حضورت در تمام مراحل زندگیم جاری است" حرکت خود را شروع کرد.

احتشام منش یادآور شد: هدف ما ترویج زیارت از راه دور و انتقال فرهنگ سیره و روش رضوی در بین دلدادگان آن حضرت است.

 بنی فاطمه دبیر جشن زیر سایه خورشید نیز در گفتگویی گفت: اولین روز از حضور خدام در استان گلستان با حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان کلاله آغاز شد و ضمن مداحی و روضه خوانی و احرای برنامه های فرهنگی دلهای دلدادگان آن امام رئوف را رضوی کردند.

وی افزود: ساعت 9 صبح برنامه ای زیبا در حضور مردم شهرستان مراوه تپه خواهیم داشت و سپس بار دیگر به شهرستان کلاله باز می گردیم و در کنار مردم شریف این شهرستان جشن سایه خورشید را در مصلی امیرالمومنین (ع) این شهرستان برگزار خواهیم کرد.

بنی فاطمه اعلام کرد: راس ساعت 5 بعدظهر امروز ، مراسم زیر سایه خورشید را در شهرستان گالیکش برگزار می شود و ان شالله زمزمه دعای کمیل را در شهرستان مینودشت خواهیم داشت.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار