مسئول بسیج سازندگی سپاه کلاله:

ذائقه مردم کلاله در حال تغییر است / استقبال مردم از پرورش مرغ بومی محلی

1403-06-29 03:06:53
0
86

سرویس اقتصادی: مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان کلاله از تغییر ذائقه مردم شهرستان کلاله به استفاده از مرغ های بومی محلی خبرداد.

 

یوسف زاده با بیان اینکه  عرصه امروز عرصه ای است که باید ما از نظر اقتصادی به خود کفایی برسیم ، گفت: با رهنمودهای رهبر نظام جمهوری اسلامی ،سپاه پاسداران در عرصه های اقتصادی گام های مختلف برداشته است و در این عرصه ها به موفقیت های زیادی دست یافته ایم.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی و به عبارت دیگر جهاد اقتصادی به معنی تشخیص حوزه‌های فشار و متعاقباً تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن آن تاثیرها می‌باشد و در شرایط آرمانی تبدیل چنین فشارهایی به فرصت است همچنین برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید وابستگی‌های خارجی کاهش یابد و بر تولید داخلی کشور و تلاش برای خوداتکایی تاکید گردد.

مسئول جهاد سازندگی سپاه کلاله تاکید کرد: توزیع جوجه بین مردم و جمع آوری تخم مرغ محلی می تواند مدل مناسبی برای تقویت درآمد مردم و همچنین استفاده از گوشت این مرغ ها می تواند منبع مناسبی برای تامین پروتئین کشور به شمار رود.

یوسف زاده اظهار کرد: فعالیت هایی نظیر پرورش مرغ بومی به منظور ایجاد اشتغال و رونق تولید باید بیش از پیش گسترش یابد تا به این وسیله بتوانیم برخی از وابستگی های خود را کاهش دهیم.

این مسول یاداور شد: سپاه پاسداران کلاله در این راستا فروش و پرورش بیش از 3 هزار مرغ بومی محلی را به بخش خصوص واگذار کرده است و استقبال مردم کلاله از استفاده از این مرغ ها به عنوان منبع پروتئین خود ،نشانگر تغییر ذائقه آنها است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار