سرویس اجتماعی:

دزدهاي نقابدار در چنگال پليس آگاهي گلستان

1403-06-29 01:06:14
0
115

سرویس اجتماعی: رئيس پليس آگاهي گلستان از دستگيري سارقان نقابداري كه طلاي دو زن را در اين استان به سرقت بردند، خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر،سرهنگ محمدرضا اكبري اظهار داشت: روزهاي پاياني سال گذشته زني با مراجعه به پليس آگاهي استان گلستان شكايتي را از 3 مرد نقابدار مطرح كرد كه وارد منزل وي شده و طلا و وسايل قيمتي ديگري را به سرقت برده‌اند.

وي ادامه داد: شاكي در اظهارات خود بيان كرد كه روز حادثه پس از آنكه همسرش از منزل خارج شد، پس از ساعتي صداي باز شدن درب منزل را شنيده و در وهله اول بر اين تصور بوده كه همسرش وارد منزل شده، اما؛ پس از آنكه براي اطمينان از اتاق خارج شد، با سه مرد نقابدار مواجه شد كه قصد سرقت از منزل را داشته‌اند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: وي در ادامه اظهاراتش بيان كرد كه سارقان، پول‌ها و طلاهايش را به همراه يك دستگاه لب‌تاپ، گوشي تلفن همراه و دوربين فيلمبرداري را به سرقت برده‌اند.

اكبري بيان كرد: در پي اين شكايت و با توجه به حساسيت پرونده موضوع به صورت جدي در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت و فعاليت‌هاي اطلاعاتي و پليسي براي شناسايي و دستگيري متهمان به صورت تخصصي پيگيري شد.

وي افزود: پيگيري مأموران براي شناسايي متهمان ادامه داشت تا اينكه روزهاي پاياني ارديبهشت امسال نيز زني ديگر كه اهل بندرگز بوده با مراجعه به پليس آگاهي شكايت مشابهي را ارائه كرد.

رئيس پليس اگاهي استان گلستان تصريح كرد: پس از آنكه مأموران اظهارات زن بندرگزي را شنيدند و نسبت به برسي پرونده اقدام كردند، متوجه شدند كه شباهت‌هاي بسيار زياد در نحوه وقوع سرقت و شباهت در اطلاعات دو شاكي وجود دارد در نتيجه كارآگاهان احتمال دادند باندي كه از اين دو سرقت را انجام داده‌اند يكي بوده و با اين احتمال تحقيقات در مرحله جديد و جدي‌تري قرار گرفت.

اكبري تأكيد كرد: مأموران پليس آگاهي در تحقيقات اطلاعاتي و پليسي در نهايت يكي از افراد باند كه ساكن بجنورد بود را شناسايي و دستگير مي‌كنند.

وي اضافه كرد: پس از دستگيري متهم و مواجهه حضوري متهم با دو زن مالباخته، اين متهم لب به اعتراف گشود و اعتراف كرد كه همراه دو دوست دانشجوي خود اين سرقت‌ها را انجام داده است.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: پس از اعترافات متهم، دو همدست وي دستگير و خريداران اموال سرقتي نيز تحت تعقيب پليس قرار گرفتند تا اينكه در روزهاي گذشته يكي از سارقان در تهران و ديگري در شهرستان بندرگز استان گلستان دستگير شد.

اكبري گفت: با انتقال اين دو متهم به پليس آگاهي، آنها نيز در مواجهه با همدست ديگرشان به دزدي از خانه دو شاكي اعتراف كردند و در مرحله بعدي تحقيقات پنج خريدار اموال مسروقه نيز دستگير شدند و با صدور قرار قانوني براي متهمان تحقيقات ادامه دارد./ موج


 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار