سرویس اجتماعی:

عملیات اجرایی ساخت پنجاه و چهارمین خانه بهداشت کلاله آغاز شد

1403-06-29 03:06:57
0
65

سرویس اجتماعی: عملیات کلنگ زنی پنجاه و چهارمین خانه بهداشت شهرستان کلاله در روستای حاجی بیک سفلی انجام گرفت.

 

 به گزارش کلاله خبر، عملیات اجرایی ساخت پنجاه و چهارمین خانه بهداشت شهرستان کلاله در روستای حاجی بیک سفلی این شهرستان آغاز شد.

دکتر علی ساور علیا سرپرست شبکه بهداشت و درمان کلاله در حاشیه مراسم کلنگ زنی خانه بهداشت حاجی بیک سفلی گفت: این خانه بهداشت 56 متر مربع زیر بنا دارد و 80 میلیون تومان اعتبار برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.

در این مراسم که با حضور معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، فرماندار ، شورای اسلامی و دهیار روستای حاجی بیک سفلی و مسئولین واحدهای ستادی شهرستان همراه بود ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان کلاله  افزود: 544 خانوار با جمعیت 1834 نفر اهالی روستاهای حاجی بیک سفلی و علیا و ارازعلی شیخ از خدمات این خانه بهداشت استفاده خواهند کرد.

دکتر ساورعلیا در پایان سخنان خود اذعان کرد : انشاء ا... ساخت این ساختمان طی مدت 8 ماه به پایان می رسد و بهره برداری خواهد شد.

گفتنی است خسارات سیل سال 1384 شهرستان ، روستای حاجی بیک سفلی و علیا را در طرح کوچ قرار داد که اهالی این دو روستا هنوز در حال تکمیل بنای مسکونی خود هستند و با مشکلات عدیده ای از جمله آب ، راه دسترسی دست و پنجه نرم می کنند و همچنین عملیات اجرایی برق رسانی به این محل جدید در حال انجام است.

یادآور می شویم که هم اکنون 101 بهورز با 15 پزشک خانواده و 19 ماما در 53 خانه بهداشت و 11 مرکز بهداشتی درمانی به مردم شهرستان کلاله ارائه خدمت می کنند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار