فرماندار کلاله:

طوفان ، برق 28 روستا شهرستان کلاله را قطع کرد

1403-06-29 01:06:13
0
119

سرویس حوادث: فرماندار و رئیس مدیریت بحران شهرستان کلاله از قطع برق 28 روستای شهرستان کلاله بر اثر طوفان باد و بارش باران خبر داد.

 

نصزت برزگر در گفتگویی با بیان اینکه طوفانی با سرعت 70 کیلیومتر بر ساعت شهرستان کلاله را درنوردید ، گفت: این طوفان یک ساعته باعث قطع برق 28 روستای شهرستان کلاله شد.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در پی این طوفان تلفاتی جانی نداشتیم ، افزود: برق 12 روستا در بخش تمران این شهرستان و 16 روستا نیز در دهستان کنگور قطع شد که در همان اوایل بروز چنین مشکلی اقدامات لازم برای وصل شدن برق انجام گرفت.

برزگر یادآور شد: طوفان در روستای تمر قره قوزی باعث کنده شدن سقف خانه ای شد که پس از آن این سقف بر روی سقف خانه ای دیگر آوار شد.

فرماندار کلاله یادآور شد : میزان بارش در این شهرستان و در مدت یک ساعت ، 23 میلیمتر بود و در این مدت در روستای دهنه کلاله که در منطقه ای پست و شیب دار قرار دارد، باعث آبگرفتگی برخی از خانه ها شد.

وی در پایان گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر بروز خساراتی بیشتر در سطح این شهرستان به دست ما نرسیده است.

سید ابوطالب موسوی رئیس اداره برق کلاله نیز در گفتگویی گفت: در همان ساعات اولیه بروز چنین حادثه ای ، اقدامات مامورین اداره برق برای وصل برق این 28 روستا آغاز شد و با توجه به اینکه بارش باران و طوفان شدید بود ،مامورین ما توانستند در کمتر از یک ساعت برق را به خانه روستاییان برسانند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار