در یادواره شهیدان رجایی و باهنر:

امام جمعه کلاله : باهنر و رجایی بااقتدار آمدند و با عزت رفتند

1403-06-29 04:06:56
0
66

سرویس فرهنگی: امام جمعه شهرستان کلاله گفت: رجایی و باهنر با اقتدار وارد سیاست شدند و با عزت شهید شدند.

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله با بیان اینکه ورود باهنر و رجایی به عرصه سیاست با اقتدار بود ، اما با وجود کلیه زمینه های انحرافی ، این دو مرد پاک خدا با مقام والای شهادت و با عزت از این دنیا رفتند.

وی با اشاره به تواضع و فروتنی محمد علی رجایی از مسئولین خواست تا محمد علی رجایی را در کارهای خود سرلوحه قرار دهند و تنها وظیفه خو را خدمت به خلق خدا بدانند نه چیز دیگر.

امام جمعه کلاله گفت: امام راحل مسلمانان را از محجوریت و تحقیر نجات داد و فرزندانی مانند رجایی و باهنر را تربیت کرد تا دنیا در برابر این فرزندان کمر خم کند که نمونه بارز آن را در جنگ بین مسلمانان غزه در برابر دشمن اسلام ومسلمین (رژیم غاصب صهیونیستی) دیدیم.

کشیری در ادامه سخنان خود گریزی به سیاست آشفته غربی داشت و افزود: دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که جنگ با اسلام امکان پذیر نیست ، چرا که در هرجایی که قدم بگذارند و بخواهند با اسلام تقابل داشته باشند، ایران قدرتمند با سیاست های بروز خود مانع آنها می شود.

وی با استفاده از آیات قرآن کریم ، احادیث و روایات مسئولین را نصیحت کرد و گفت: کسی که برادر دینی خود را نصیحت برادرانه نکند ملعون است و به مسئولین متذکر شد که هیچ کس ماندنی نیست و همه روزی می روند خواه این رفتن از این دنیا باشد یا خداحافظی از صندلی مدیریتی(مانند شهیدان رجایی و باهنر)، پس انچه از ما باقی می ماند خدمت به خلق خدا است و شان ما مدیران ، خدمت به مردم است.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار