فرماندار کلاله:

اشتباه نوشتاری باعث افزایش پروژه ها در کلاله شد

1403-06-29 05:06:07
0
69

سرویس اجتماعی: فرماندار کلاله افزایش پروژه های کلنگ زنی در هفته دولت را اشتباه نوشتاری دانست.

 

کلاله خبر، در گفتگو با فرماندار کلاله و درمطلبی منتشر شده با عنوان "افتتاح و کلنگ زنی 59 پروژه در شهرستان کلاله" در این سایت ، عنوان شد که در هفته دولت و با حضور یکی از مسئولین استانداری گلستان ، 59 پروژه بصورت متمرکز در شهرستان کلاله افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این بین 40 پروژه افتتاحی و 19 پروژه کلنگ زنی بود.

اما در روز افتتاح و کلنگ زنی شاهد کاهش پروژه های کلنگ زنی بودیم که این پروژه ها از 19 پروژه به 10 پروژه کاهش یافته بود و در پی آن گزارشی دیگر بر روی سایت منتشر شد که در آن مجموع پروژه ها 50 پروژه ذکر شده بود و این موجب ایجاد برخی از ابهامات برای مخاطبین سایت شده است.

در این راستا گفتگویی با فرماندار کلاله داشتیم و وی افزایش 9 واحدی پروژه ها را اشتباه نوشتاری دانست و گفت: در واقعیت 10 پروژه کلنگ زنی داشتیم ولی در اشتباه نوشتاری این 10 واحد ، 19 واحد قید شده بود که این موضوع باعث به اشتباه افتادن ما شد که در پی آن موجب ایجاد برخی ابهامات در بین مردم شریف کلاله شد.

وی در ادامه افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از 18 میلیارد و 600 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است و با بهره برداری از یک واحدسیلو ، 68 واحد مسکن روستایی ، گازرسانی به سه روستا و یک واحد صنعتی از مهم ترین این طرح ها است و با بهره برداری از این طرح ها در مجموع 43 نفر مشغول کار شدند.

فرماندار کلاله تصریح کرد: همچنین در روز افتتاح و کلنگ زنی اجرای 10 طرح تولیدی و عمرانی که بیشتر طرح های آب رسانی است، آغاز شد و برای اجرای این طرح ها هم دولت ، 40 میلیارد ریال اختصاص داده است و از این 40 میلیارد ریال 30 میلیارد ریال آن به بخش آب رسانی اختصاص یافته است.

وی افزود: با بهره برداری از طرح های گازرسانی 655 خانوار روستایی در شهرستان کلاله از نعمت گاز بهره مند شدند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار