آخرین حواشی آتش سوزی پارک ملی گلستان ؛

بایرامی و حصاری از پارک ملی گلستان اخراج شدند ! / پشت صحنه چه خبر است ؟

1403-08-01 09:08:49
0
9

سرویس اجتماعی: طی آخرین اخبار ابراهیم بایرامی معاون پارک ملی گلستان و عیسی حصاری کارشناس پارک از سمت خود برکنار و به مراوه تپه و کلاله انتقال یافته اند.

 

به گزارش کلاله خبر، بعد از آتش سوزی های گسترده در جنگل گلستان که به مشاجره لفظی بین محیط زیست و استانداری انجامید و عصبانیت مردم و نمایندگان مجلس در خصوص اظهار نظرهای اسماعیل مهاجر مدیر کل محیط زیست استان گلستان در خصوص تداوم این آتش سوزی ها بنظر می رسد اتفاق خاصی نیفتاده و بالعکس دو تن از بهترین نیروهای پارک از سمت خود اخراج شدند .

ابراهیم بایرامی کارمند وظیفه شناس محیط زیست که معاون پارک ملی گلستان بود به مراوه تپه منتقل شد و عیسی حصاری نیز که از کارشناسان زبده پارک ملی بوده به کلاله انتقال یافت.

گفته می شود که این دو نفر اطلاعات زیادی از تخلفات و اتفاقاتی که در پارک روی داده داشتند و به نوعی قربانی آتش سوزی های اخیر پارک و غضب مدیر پارک و طبعا مدیر کل محیط زیست قرار گرفتند .

همچنین مژگان جمشیدی که برای تهیه گزارش و خبر ، چندين روز در پارک ملی گلستان حضور داشت و هنوز هدف اصلی وی از حضور در پارک مشخص نشده ، چند روزی است که ناپیداست و خبر رفتن وی از پارک ملي و استان بنظر می رسد صحت دارد .

در عین حال خانم دکتر ابتکار ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در شبكه جام جم از عملکرد اسماعیل مهاجر دفاع کرد البته قبلا هم گفته بودیم که پشت مهاجر به ابتکار گرم است و استاندار گلستان نمی تواند او را جابجا کند.

از طرفی مصاحبه جنجالی الهه موسوی مشاور رسانه ای مدیر کل محیط زیست استان گلستان در خصوص سیاه نمایی 8 سال گذشته با واکنش شدید برخی کارمندان و مسئولین استانی مواجه شده که بزودی اخبار آن منتشر خواهد شد./گلستان ما

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار