سرانجام فرياد رزمنده به گوش مسئولين رسيد

1403-07-02 01:07:21
0
38

سر انجام پس از پیگیری و انعکاس خبر مشکلات یک رزمنده دوران 8 سال دفاع مقدس ، فریاد این رزمنده به گوش مسئولین رسید و موجب این شد تا به وضعیت او رسیدگی کنند .

 

به گزارش کلاله خبر ، در پی خبری که چندی پیش سایت مردمی گلستان ما منتشر و در ادامه موجب انعکاس و پوشش این مطلب در سایت های مردمی و ارزشی شهرستان های این استان شد ، سر انجام مسئولین این استان به انتشار این خبر عکس العمل نشان داده و جویای احوال رزمنده 8 سال دفاع مقدس شدند .

دو هفته پیش درمورد رزمنده ای که چند ماهی در بستر افتاده و نیازمند یاری همه ما است مطلبی را منتشر کردیم . طی روزهای قبل با خبر شدیم که تعدادی از مسئولین شهرستان مینودشت با مشاهده این خبر  به دنبال پیگیری این موضوع و حل مشکل برآمدند و سر انجام  روز دوشنبه 91/8/15 با رفتن به محل زندگی این فرد  با برسی مشکلات و رفع بعضی از نیازهای روزمره وی از او دلجویی کردند .

سید هاشم حسینی (رئیس مجمع امور صنفی) در خصوص نحوه کسب اطلاع از نارضایتی این رزمنده به خبرنگاران گفت :در پی انتشار خبر مشکلات و نارضایتی های این رزمنده ارزشمند و فداکار 8سال دفاع مقدس که در گمنامی به سر میبرد و از شرایط جسمی و روحی خوبی بر خوردار نیست در برخی سایت های مردمی و ارزشی این استان تصمیم گرفته شد تا هرچه سریعتر به وضیت این رزمنده رسیدگی و نسبت به رفع مشکلات و نیازهای این عزیز بزرگوار اقدام شود .

ایشان در ادامه به فداکاری ها و از خود گذشتگی های رزمندگان 8سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: فداکاری ها و شجاعت های این عزیزان آنقدر بزرگ و با ارزش است که به هیچ عنوان نمیشود با این کارها آنها را جبران کرد . آنها جان ارزشمند خود را بر کف دست گذاشته و برای پیروزی و سربلندی این ملت و دفاع از جان و ناموس و مال این ملت پا به جبهه های حق علیه باطل گذاشته و شجاعانه جنگیدند.

وی در ادامه افزود : از تمامی  رسانه های خبری که به پوشش مشکلات میپردازند صمیمانه سپاسگذاریم ، چراکه اگر اطلاع رسانی و پوشش خبری شما عزیزان نبود شاید هیچ وقت دردها و مشکلات این دلاور مرد روزهای دفاع مقدس به گوش کسی نمیرسید .

سرهنگ خالقی(فرماندهی سپاه مینودشت) در گفت و گو با خبرنگاران گفت  :

ما از طریق سایت های خبری استانی متوجه این موضوع شدیم و از همان لحظه که خبر و عکس های رزمنده عزیزمان را مشاهده کردیم بلا فاصله با فرماندهی سپاه مراوه تپه تماس گرفتیم که از جزئیات حال  این رزمنده فراموش شده از نزدیک مطلع شویم.

با مشاهده این برادر رزمنده به یاد این جمله معروف از امام راحل افتادم که فرمودند : نگذارید که پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم های زندگی روز مره به فراموشی سپرده شوند، لذا برنامه ریزی صورت گرفت تا دیداری با این برادر رزمنده داشته باشیم . در این راستا جلسه ای را  با مسئول محترم کمیته امداد و ریاست مجمع امور صنفی برگزار کردیم و با انجام  هماهنگی های لازم  این توفیق حاصل شد که دیداری با این رزمنده داشته باشیم .

سرهنگ خالقی در ادامه با اشاره به رسیدگی به مشکلات و نیازهای این رزمنده و برطرف کردن برخی مشکلات افزود : حرف اصلی اینجاست که همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند : دفاع مقدس یک گنجینه پایان نیافتنی است . عزیزان رزمنده و پیشکسوت 8 سال دفاع مقدس ذخیره ها ی این گنجینه هستند ومثل ستاره هایی هستند که بر آسمان ها برای کسانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند و کسانی که دل به مسائل مادی خوش و دل به دنیا سپرده اند میدرخشند .

این عزیزان فراموش نمیشوند این سهل انگاری و کم توجهی ما است که این گونه در پیچ و خم زندگی روزمره دچار فراموشی شده اند . لذا ابتدا به خودم و سپس  به همه هموطنان و هم استانی های عزیزم و خصوصا مسئولین محترم دستگاههای اجرایی توصیه میکنم  پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را فراموش نکنند و اهمیت بیشتری نسبت به سرکشی و دیدار از پیشکسوتان دفاع مقدس قائل شوند.

البته باید به این نکته توجه کنیم که در این بین اینها نیستند که به ما نیاز دارند ، بلکه این ما هستیم که به وجود این عزیزان و یادگاران سختی های انقلاب اسلامی نیاز داریم .اگر میگوییم باید به وضع آنها رسیدگی شود این رسیدگی بیشتر رسیدگی و سر و سامان دادن به زندگی خودمان است . روزی بود که آنها از همه چیز خود گذشتند تا ما باشیم ، از دست و پای خود گذشتند تا جان و مال و ناموس ما سالم باشد . حال این واقعا بی معرفتی است که آنها را به حال خود گذاشته و به دنیای خود برسیم ./گلستان ما




نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار