با حضور استاندار گلستان انجام می گیرد:

افتتاح و کلنگ زنی 59 پروژه در شهرستان کلاله

1403-06-29 05:06:10
0
70

سرویس عمرانی: فرماندار کلاله از افتتاح و کلنگ زنی 59 پروزه با حضور استاندار گلستان در شهرستان کلاله خبر داد.

 

نصرت برزگر در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: با عنایت به جایگاه شهدای بزرگوار هفته دولت و جایگاه و شأن آن عزیزان، همه وظیفه داریم که در هر چه باشکوه‎تر برگزار کردن برنامه‎ها و مراسم هفته دولت تلاش کنیم.

وی افزود: عصر امروز با حضور استاندار گلستان 59 پروژه  با هزینه ای بالغ بر 220 میلیارد ریال در شهرستان کلاله بصورت متمرکز کلنگ زنی و افتتاح می شود که از این بین ، 40 پروژه افتتاح و 19 پروژه کلنگ زنی خواهد بود.

فرماندار کلاله تاکید کرد: از 59 پروژه ، 46 پروژه مربوط به پروژه‎های عمرانی از قبیل راه‎سازی، برق رسانی، مدرسه سازی، احداث خانه های روستائی، مددجویان کمیته امداد امام خمینی، بهداشتی، رفاهی، فرهنگی، شهرسازی و امور زیربنایی است و به گفته وی در مجموع این پروژه‎ها، برای 42 نفر اشتغالزایی دائم ایجاد می شود.

برزگر از برنامه امروز استاندار گلستان در کلاله گفت  و افزود: مراسم افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان کلاله راس ساعت 16/30در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می شود و پس از آن استاندار گلستان با حضور در روستای یلی بدراق شهرستان کلاله استارت عملیات اجرایی گاز رسانی این روستا را می زند و همچنین در همین روستا سیلوی محصولات کشاورزی نیز افتتاح می شود.

وی گفت: 19 پروژه کلنگ زنی در این شهرستان ، اعتبار 40 میلیارد ریالی را به خود اختصاص می دهد که پروژه آبرسانی با اختصاص 30 میلیارد ریال، مهمترین این پروژه ها می باشد.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار