سرویس اجتماعی:

مصرف برق در گلستان به مرز 1005 مگاوات رسید / کمترین و بیشترین هزینه قبض صادره در کلاله اعلام شد

1403-06-29 05:06:03
0
67

سرویس اجتماعی: رئیس اداره برق شهرستان کلاله از افزایش مصرف برق در استان گلستان خبر داد و گفت : مصرف برق در این استان به مرز 1005 مگاوات نیز رسید.

 

سید ابوطالب موسوی در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه مردم شهرستان کلاله روزهای گرمی را سپری می کنند ، گفت: با وجود اینکه شهرستان گالیکش نیز 3 فیدر(خط برق رسانی) از کلاله می گیرد؛ طبق بررسی های انجام گرفته رویارویی با چنین شدت گرمایی قابل پیش بینی بود و خود را برای تامین برق در چنین شرایطی آماده کرده بودیم و در حال حاضر برای تامین برق شهرستان کلاله با هیچ مشکلی روبرو نیستیم.

وی یاداور شد : مصرف کل برق در استان گلستان در سال گذشته 900 مگاوات بود که این مصرف در سال جاری و در 5 ماه اول سال 93 ، به رکورد 1005 مگاوات رسید.

رئیس اداره برق کلاله اذعان داشت: در اداره برق گروهی بنام گروه بارگیری وجود دارد که وظیفه آنها میزان بارگیری ترانس های برق است تا به این وسیله از بروز هرگونه مشکلات تاسیساتی در شبکه برق جلوگیری شود به اینگونه که این مامورین هر روزه در ساعات پیک مصرف با چک کردن میزان بارگیری ترانس ها ، درصورت افزایش مصرف ، ترانس های قوی تر را به جای ترانس های ضعیف تر جایگزین می کنند تا از هر گونه اختلال در شبکه برق رسانی جلوگیری شود.

موسوی یا بیان اینکه میزان افزایش خاموشی در یک شهر باعث کاهش نمره ارزیابی یک مدیر برق می شود ، گفت: دو نوع خاموشی داریم که یکی خاموشی با برنامه و دیگری خاموشی بی برنامه است.

این مسئول تاکید کرد : یک مدیر موفق کسی است که بتواند تمامی اقدامات اعم از تجهیز شبکه ، کاشت تیر برق و جابجایی ترانس ها را در کوتاه ترین زمان خاموشی و بصورت همزمان انجام دهد تا بتواند تعداد خاموشی ها در یک منطقه را به حداقل برساند.

صدور قبض 4 میلیون ریالی در کلاله

رئیس اداره برق شهرستان کلاله گفت: در اداره برق بیشترین تمرکز ما در مصرف برق ، به مصارف خانگی بر می گردد و مصارف تجاری با توجه به مصرف زیاد آنها در معقوله سنجش ما قرار نمی گیرند و بر این منوال کمترین هزینه قبض صادره در کلاله مربوط به مشترکی با هزینه 11 هزار ریال و بیشترین هزینه قبض صادره مربوط به شهروندی با مصرف 4272 کیلووات و با هزینه 4 میلیون و 400 هزار ریال می باشد.

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار