در اولین روز از هفته دولت:

68 واحد مسکونی با هزینه بیش از 8 میلیارد ریال در کلاله به بهره برداری رسید

1403-06-29 04:06:53
0
71

سرویس اجتماعی: در اولین روز از هفته دولت، 68 واحد مسکونی روستایی با هزینه بیش از 8 میلیارد ریال در کلاله به بهره برداری رسید.

 

به گزارش کلاله خبر، همزمان با اولین روز از هفته دولت ، با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان کلاله 68 واحد مسکونی روستایی بصورت متمرکز در روستای قوجمز کلاله به بهربرداری رسید.

سید مجتبی حسینی رئیس بنیاد مسکن انقلاب شهرستان کلاله در گفتگویی اعلام کرد: برای ساخت این 68 واحد مسکونی روستایی 8 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار تسهیلات هزینه شد.

وی افزود: همچنین در اولین روز از این هفته ، عملیات اجرایی ساخت 19 واحد مسکونی دیگر در شهرستان کلاله آغاز می شود و برای ساخت هر واحد مسکونی روستایی 125 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت واگذار می شود.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کلاله در ادامه گفتگوی خود گفت: امسال برای احداث 550 واحد مسکونی روستایی اقدام شده است که متقاضیان در حال تکمیل پرونده های لازم هستند.

این مسئول تاکید کرد: علاوه بر نظارت ، یکی از کارهای مهم این اداره، بیمه مسکن روستایی احداث شده است که این خانه ها به مدت 12 سال در مقابل حوادث بیمه می شوند.

حسینی در پایان همچنین از بهره برداری از دو دهانه پل در روستای اوقچی بزرگ شهرستان کلاله خبر داد و گفت: برای ساخت این دو دهانه پل 1 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران شهرستان هزینه شده است.

 

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار