رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله:

زینت مساجد، حضور جوانان و نوجوانان در آن است

1403-06-29 05:06:02
0
68

سرویس فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله گفت: زینت مساجد به تزئینات داخلی آن نیست بلکه زینت مساجد حضور جوانان و نوجوانان در آن است.

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا دیلمی در مراسم بزرگداشت روز مساجد در مسجد جامع شهرستان کلاله با بیان اینکه زینت مساجد حضور جوانان و نوجوانان است نه تزئینات، گفت: مساجد محل پرورش سربازان نظام است و هیات امنا و پایگاه های مقاومت بسیج ، ستون های مساجد هستند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای فروپاشی نظام و از بین بردن وحدت بین مسلمین افزود: دشمن به این نتیجه رسیده است که با فروپاشی کانون خانواده می تواند باعث متزلزل شدن یک خانواده اسلامی شود و تمامی اهداف خود را بر این منوال متمرکز کرده است.

وی ادامه داد: همچنین دشمن می داند که مساجد سنگر و پایگاه مقاومت مسلمانان است و دشمن برای همین از مساجد هراس دارد  و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ اقدامی برای فروپاشی بنیان اسلام در مساجد دریغ نمی کند.

دیلمی سومین نقطه متمرکز دشمن برای فروپاشی اسلام را مراکز علمی فرهنگی برشمرد و گفت: مراکز علمی فرهنگی ساختارهای اساسی نظام اسلامی هستند و امروز دشمن برای از بین بردن فرهنگ دینی اسلامی مسلمانان نزدیک به 162 شبکه ماهواره ای ایجاد کرده است و با به تصویر کشیدن برخی از جنایات گروهک هایی مانند داعش در صدد است که چهره ای خشن از اسلام را به جهانیان نشان دهد.

مساجد محل روشنگری است

یعقوب مصطفی لو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلاله ، مساجد را محل توجیح و روشنگری مردم دانست و گفت: پیامبر اکرم (ص) نیز دعوت خود را از مساجد الحرام و مسجد النبی آغاز کرد و این خود دلیلی بر اهمیت وجودی مساجد است.


وی افزود: هدف دشمن خالی کردن مساجد از مومنین است و زمانی که مساجد خالی شود، وحدت از بین می رود و دشمن به راحتی بر ما سلطه پیدا می کند.

این مقام نظامی تاکید کرد: برای مقابله با توطئه های دشمن نباید مساجد خالی شود و در این مهم فرماندهان پایگاه های بسیج و هیات امنای مساجد نقش بسزایی را ایفا می کنند و آنها می توانند با جذب مردم به مساجد، مانع خالی شدن مساجد از مومنین شوند.


 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار