سرویس اجتماعی:

سروان کلاهبردار آزادشهری پس از 4 سال سرهنگ شد

1403-08-01 09:08:31
0
14

سرویس اجتماعی: یک کلاهبردار حرفه ای که چهار سال پیش با عنوان سروان قلابی دستگیر شده بود چند روز پیش بعد از چهار سال ارتقا درجه با عنوان سرهنگ قلابی دستگیر شد.

 

به گزارش کلاله خبر ، سیدحسین قاضوی فرمانده انتظامی شهرستان ازادشهر شامگاه چهارشنبه در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: روزهای گذشته یکی از شهروندان شهرستان آزادشهر با مرکز فوریت‎های پلیسی 110 تماس و گزارشی را مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای این شهرستان با معرفی خود به عنوان مامور اداره پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از معتادان و خرده‎فروشان مواد مخدر می‎کند به پلیس ارائه کرد.

وی ادامه داد: پس از وصول این خبر، موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام فعالیت‎های اطلاعاتی و پلیسی در نهایت این فرد را که با عنوان سرهنگ نیروی انتظامی اقدام به کلاهبرداری می‎کرد، در حین ارتکاب به جرم در یکی از روستاهای شهرستان آزادشهر شناسایی و دستگیر کردند.

قاضوی بیان کرد: این فرد پس از دستگیری برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد که پس از انجام تحقیقات از متهم، وی به جرم خود اعتراف کرد.

*سروان کلاهبردار پس از 4 سال سرهنگ شد

وی با اشاره به سوابق این فرد افزود: این کلاهبردار حرفه‎ای در سال 1389 نیز با جعل عنوان سروان نیروی انتظامی در سطح شهر اقدام به کلاهبرداری می‎کرد که با تلاش ماموران در همان سال به همین جرم دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی آزادشهر تصریح کرد: متاسفانه امروز نیز این فرد پس از گذشت چهار سال و این‎بار با عنوان سرهنگ نیروی انتظامی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری در روستاهای اطراف شهرستان می‎کرد که در نهایت در حین ارتکاب به جرم دستگیر شد.

وی در پایان ابراز داشت: متهم با تشریح موارد کلاهبرداری و تکمیل شدن پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار