سرویس اجتماعی:

آب در هاون کوبیدن مامور شهرداری کلاله / تکرار مدام یک عملیات بی ثمر + تصویر

1403-06-29 01:06:01
0
118

سرویس اجتماعی: گاهی برخی اقدامات آدمی مانند آب در هاون کوبیدن است و در پایان جز درد سر برای وی نتیجه نخواهد داشت.

 

به گزارش کلاله خبر، یکی از شهروندان کلاله ساکن در خیابان اسحاق فولادی- اسحاق فولادی 14 از عدم توجه همسایه خود به رعایت حقوق شهروندی گلایه کرد.

وی با ارسال مطلبی به این سایت از شهرداری و بهداشت محیط شهرستان کلاله تقاضای کمک و همیاری کرد و در مطلب ارسالی خود چنین گفت: یکی از همسایه های ما مدت 9 ماه است که از ساخت و ساز ساختمانی خود دست برداشته و نخاله ها و مصالح ساختمانی وی مشکلات بهداشتی عدیده ای را برای ما ایجاد کرده است ، چرا که به علت زیاد بودن این مصالح ، با تردد وسایل نقلیه ، این نخاله ها و مصالح در سطح خیابان پخش می شود و در پی ان این نخاله ها در جدول فاضلاب شهری انباشته می شود و پس از مدتی و بعد از جمع شدن آب در جدول فاضلاب، بوی تهوع آوری به مشام می رسد.

وی به تلاش های مامور شهرداری برای جمع آوری لجن ها این جدول اذعان کرده است و با بیان اینکه زحمات این مامور خدوم شهرداری بی ثمر است ، گفته : پس از جمع آوری این لجن ها و تمیز شدن جدول فاضلاب، باز این نخالها و لجن ها به جای اول خود بر می گردد و روز از نو ، روزی از نو!

این شهروند در این مطلب ازسالی خود بیان کرده است که برای حل این مشکل با برخی از مسئولین شهرداری رایزنی کرده  و اخیرا نامه ای به بهداشت محیط این شهرستان ارسال نموده است و با این تلاش ها نیز آب از آب تکان نخورده.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار