فرمانده انتظامی کلاله:

کشف بیش از 6 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 175 خرده فروش در کلاله

1403-06-29 04:06:13
0
69

سرویس اجتماعی: فرمانده انتظامی شهرستان کلاله از کشف و ضبط بیش از 6 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 175خرده فروش در طی 4 ماه اخیر سال 93 خبر داد.

 

سرهنگ پاسدار رضا بهروزی در گفتگویی با بیان اینکه رویکرد نیروی انتظامی در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، جدی می باشد ، گفت: طی 4 ماه گذشته از سال 93 ، با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی این شهرستان توانسته اند بیش از 6 کیلیوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کنند.

وی افزود: در این رستا 175 خرده فروش نیز دستگیر شده و بعد از پرونده سازی ، به مراجع قضایی ذی صلاح تحویل داده شدند.

فرمانده ناجا شهرستان کلاله یادآور شد: در سال 92 با تلاش ماموران مواد مخدر و با همکاری مردم فهیم این شهرستان توانستیم بالغ بر 150 کیلوگرم از انواع مواد مخدر را کشف و ضبط نمایم.

وی اشاره ای به تعداد خرده فروشان دستگیر شده در سال 92 داشت و افزود: در این سال 359 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند که از این بین 43 نفر آنها قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر بودند.

سروان ممشلی رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان کلاله نیز در گفتگویی اعلام کرد: بیش از 90 درصد مواد مخدر کشف شده در سال 92 ، تریاک بود و امسال نیز طی چهار ماه اول سال 93 ، بیش از 95 درصد کشفیات از نوع تریاک می باشد و مابقی این مواد مخدر مربوط به کشف شیشه و کراک است.

رئیس ستاد مبازره با مواد مخدر شهرستان کلاله با بیان اینکه در زمینه مبارزه با مواد مخدر دارای توفیقاتی بودیم ، گفت: بیشترین مصرف مواد مخدر در این شهرستان مربوط به مصرف مواد مخدر از نوع تریاک سنتی می باشد.


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار