سرویس ورزشی:

کسب 4 مدال مسابقات کاراته کشوری توسط کاراته کاران کلاله ای

1403-06-29 04:06:45
0
71

سرویس ورزشی: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله از کسب 4 مدال توسط کاراته کاران شهرستان کلاله در مسابقات کشوری این رشته ورزشی خبر داد.


الله نور امان نفس در گفتگویی با بیان اینکه این مسابقات در شهریار استان تهران برگزار شد ، گفت: مسابقات کاراته(سبک شیتوریو کن شی کان ) در 5 رده سنس نونهالان ، نوچوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان برگزار گردید که از شهرستان کلاله 8 نماینده به مربیگری عزیزالله سندگل و سرپرستی رحمان زنده دل به این مسابقات اعزام شدند.

وی افزود: در این مسابقات 15 تیم و در مجموع 280 ورزشکار حضور داشتند و ناگفته نماند که یک تیم از کشور عراق به نمایندگی از این کشور نیز، در این مسابقات حضور داشت.

امان نفس با اشاره به اینکه تلاش ورزشکاران ما در این مسابقات قابل تحسین بود اذعان داشت: در رده نونهالان و در اوزان 22 و 24 کیلیوگرم به ترتیب طاها توکلی و صادق هراتی توانستند هردو در جایگاه سوم این مسابقات قرار گیرند و همچنین در رده جوانان و در وزن (63-) مهرشاد صادقی در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.

این مسئول ادامه داد و گفت: در بخش کاتا نیز علی زنده دل توانست مقام سوم کسب کند و در مجموع تیم کلاله با کسب 4 مدال برنز این مسابقات، به کلاله بازگشت.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار