در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران کلاله عنوان شد:

قزلسفلی : من یک سرباز در خدمت نظام هستم / برزگر : از تمامی ظرفیت ها در کلاله استفاده می کنم

1403-06-29 04:06:27
0
80

سرویس سیاسی: مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان کلاله ظهر امروز برگزار شد و طی حکمی از وزارت کشور، نصرت برزگر به عنوان هفتمین فرماندار کلاله منصوب شد.


 به گزارش کلاله خبر، محمد تقی قزلسفلی فرماندار اسبق کلاله در سخنانی با کمال تواضع و فروتنی خود را سرباز نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: ما سربازیم و برای خدمت برای نظام جمهوری اسلامی در هر کجا و در هر سمتی آماده ایم.

 وی گفت : من از طبقه ضعیف جمعه بودم و با کمک خداوند متعال و در سایه این نظام توانستم پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنم تا اینکه توانستم به فرمانداری کلاله منصوب بشوم.

 قزلسفلی یاداور شد: در هنگام فرماندار شدن در این شهرستان با خود عهدهایی کردیم و تعهداتی در قبال مردم شهرستان کلاله دادیم که اولین این تعهدات خدمت رسانی بود و هدف اصلی بنده خدمت رسانی به مردم که ولی نعمتان ما هستند، بود چون خدمت رسانی از آموزه های دینی ما مسلمانان است.

 فرماندار اسبق کلاله خدمت رسانی را گره کشایی از مشکلات مردم دانست و گفت: در طول خدمت خود در این مجموعه که هشت سال به طول انجامید تمام تلاشم  هموار نمودن مشکلات مردم و حل آنان بود و شیرین ترین لحظات دوران خدمتم زمانی بود که مشکلی حل می ش

 وی تاکید کرد : خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم در سایه امنیت امکان پذیر است پس یکی دیگر از تعهداتی و اهدافی که در نظر داشتیم حفظ امنیت این شهرستان بود که به یاری خداوند متعال در این شهرستان هیچگونه ناامنی ای وجود ندارد.


 قزلسفلی هدف دیگر خود را ایجاد وحدت و همدلی بین شهروندان این شهرستان اعلام نموده و گفت سعی نمودم در شهرستان کلاله که متشکل از انواع اقوام است با رعایت عدالت تبادل و ارتباط برقرار نمایم چون این امر در جهت مشارکت مردم در تمام صحنه ها و تقویت وحدت ضروری بود.

 در ادامه این مراسم سید علی میر باقری مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری استان گلستان در سخنرانی خود با بیان اینکه مسئولیت یک فرصت است که باید از آن به بهترین وجه برای خدمت رسانی استفاده شود ، گفت: اگر نگاه ، نگاه خدمتی باشد ، این فعالیت ها عبادت است.

 وی افزود : با خدمت صادقانه آثاری جاودانه از آدمی باقی می ماند و چه اشکالی دارد که که شخصی با خدمت صادقانه و برای رضای خدا از خود اثری ماندگار به جای بگذارد؟

 میرباقری تاکید کرد: وجود جریان های سیاسی مختلف باعث زنده ماندن یک جامعه می شود و در برخی از موارد این جریان های سیاسی باعث نشاط سیاسی می شوند.

 مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری استان گلستان گفت: باید به هدف کارها توجه داشت و نیاید به خاطر وجود مشکلی کوچک و جزئی کلیت کار را زیر سوال برد.

 نصرت برزگر فرماندار جدید کلاله نیز طی سخنانی گفت: همه تلاش خود را برای اجرایی کردن برنامه های دولت تدبیر و امید خواهیم کرد و اولویت اصلی من به عنوان فرماندار کلاله استفاده از همه ظرفیت ها اعم از انسانی و ابزاری در جهت پیشبرد و توسعه شهرستان است .


 وی در ادامه سخنان خود این نوید را داد که به زودی در فرمانداری کلاله اتاق فکری متشکل از افراد نخبه ، اساتید و دانشجویان تشکیل می دهد تا از این ظرفیت برای پیشبرد صحیح اهداف نظام و دولت تدبیر و امید استفاده کند.

 برزگر تاکید کرد: مهم نیست که چه کسی در راس قرار دارد بلکه مهم این است که این فرد در چارچوب نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارد و باید تمام تلاش خود را به کارگیریم تا فرصت ها از بین نرود و بتوانیم ظرفیت های بالقوه شهرستان را به ظرفیت های بالفعل تبدیل کنیم .

 

 


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار