سرویس اجتماعی:

رابطه دوستی به تهدید و اخاذی در فضای مجازی منجر شد

1403-08-01 09:08:41
0
8

سرویس اجتماعی: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری فردی که به دلیل ارتباط دوستی با خانمی اقدام به تهدید انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، ، حبیب‌الله رجبلی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان مبنی بر تهدید و اخاذی به بهانه انتشار تصاویر شاکیه از طریق اینترنت، موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس فتا استان گلستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در انجام تحقیقات تخصصی و فنی مشخص شد که متهم در گذشته با شاکیه ارتباط دوستی داشته و در یک فرصت مناسب و بدون رضایت وی اقدام به تصویربرداری از شاکیه کرده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: متهم که از اعتماد و سادگی شاکیه سوء استفاده کرده بود، اقدام به اخاذی و تهدید انتشار تصاویر وی برای رسیدن به مقاصد شوم خود را داشت که با اقدامات فنی و پلیسی و شناسایی وی، این فرد توسط ماموران پلیس فتا دستگیر شد.

رجبلی افزود: متهم که با مواجه شدن با دلایل و شواهد موجود راهی به جز اعتراف نمی‌دید، به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

وی در خصوص انگیزه متهم از انجام این جرم گفت: متهم انگیزه خود را کسب منافع مالی و خواسته‌های نامشروع عنوان کرد.

این مقام انتظامی استان گلستان در پایان ابراز داشت: متهم پس از تکمیل شدن تحقیقات و پرونده تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد./ فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار