سرویس سیاسی:

اینهمه آب و تاب فقط برای هشت بمب! / آمریکا با فقط هشت بمب به کمک عراق آمد

1403-08-01 07:08:28
0
7

سرویس سیاسی: آمریکا ، دور دوم حمله هوایی خود به مواضع گروهک تروریستی داعش را در عملیاتی که آن را « دفاع از اربیل » نام گذاری کرده است، آغاز کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از « سی ان ان »، ژنرال جان کِربی ، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ، ( پنتاگون )، درباره آغاز دور دوم حمله نظامی این کشور به مواضع تروریست های داعش ، گفت: این حمله برای کمک به دفاع از شهر « اَربیل » صورت می گیرد. به گفته این مقام پنتاگون ، دور نخست عملیات ، در ساعت های نخست بامداد روز جمعه ( هشتم آگوست 2014  ، 17 مرداد 1393 )، با هدف قرار دادن مواضع توپخانه ای داعش در حومه اربیل اجرا شده بود.
برابر این گزارش ، آمریکا دو حمله نظامی دیگر را اندکی پیش به اجرا گذاشت که یکی از آنها با استفاده از پهپاد ارتش آمریکا صورت گرفت و این پرنده ، اهداف خود را با دقت ، نشانه گرفت.
به گفته خبرنگار سی ان ان ، در این حمله ، به مواضع خمپاره ای داعش حمله صورت گرفته است.
این گزارش حاکی است ، پنتاگون اعلام کرده است تروریست ها با موفقیت پاکسازی و نابود شدند.
برابر ارزیابی ها ، چهار فروند « جنگنده اف / اِی 18 » (F/A - 18)از عرشه « ناو هواپیمابر یو اس اس جورج دابلیو بوش » ، در خلیج فارس به پرواز درآمدند و حمله ای را علیه یک کاروان خودرویی داعش ، شامل هفت دستگاه خودرو ، و همچنین یک سکوی شلیک خمپاره نزدیک شهر اربیل ترتیب دادند.

برابر این گزارش ، چهار جنگنده آمریکایی اف / ای - 18 ، دو بار از فراز آسمان اربیل گذشتند و بمب های لیزری قابل هدایت شلیک کردند. این گزارش می افزاید: در کل ، هشت بمب در این حملات علیه کاروان نیروهای داعش و مواضع خمپاره ای فرو ریخته شد.

اینگونه که از خبر سی ان ان بر می آید کلاً هشت بمب به مواضع داعش شلیک شده است. اینهمه آب و تاب فقط برای هشت بمب!!!!!

بعد از اینکه هیلاری کلینتون با افشاگری خود درباره ساخت تشکیلات تروریستی داعش توسط آمریکا، دولت آمریکا را زیر منگنه قرار داد، اوباما در واکنش به این اظهارات و برای تطهیر چهره آمریکا، از حملات هوایی علیه نیروهای داعش خبر داد .

باراک اوباما گفت به نیروهای نظامی کشورش اجازه داده است هر جایی که نیاز باشد از حملات هوایی هدفمند علیه شبه نظامیان در عراق استفاده شود.

آمریکا طی این مدت که عراق درگیر حملات گروه تروریستی تکفیری داعش بود بارها بر حمایت از دولت عراق در امر مبارزه با تروریسم تاکید کرد ولی تاکنون اقدام عملی از جانب این کشور برای مقابله با این گروهک در عراق شاهد نبودیم.


هشت بمب با آب و تاب در مبارزه با داعش و تهدیدهای کمرنگ و مبهم اوباما علیه داعش درحالی است که بسیاری از تحلیلگران ، گروهک تروریستی داعش را ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی می دانند .
اخیرا تعدادی از سایت‌های اینترنتی بخش‌هایی از سخنان کلینتون در کتاب خاطراتش تحت عنوان "گزینه‌های سخت" منتشر کرده‌اند. در این اخبار آمده است که هیلاری کلینتون عنوان داشته دولت آمریکا تشکیلات تروریستی داعش را برای تجزیه خاورمیانه ساخته است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار