سرویس اجتماعی:

اعتراض معتمدین و بازاریان کلاله از توزیع اعتبارات چهار شهر شرق استان / امام جمعه کلاله : این تغییر مدیریت ها متوقف شود ،تغییرمدیریت ها در کلاله عادلانه نیست ؛ آیا در شرایط سخت می توان به اینها اعتماد کرد؟

1403-06-29 09:06:31
0
59

سرویس اجتماعی: جمعی از معتمدین بازار و اقشار کلاله ای با حضور در دفتر امام جمعه کلاله اعتراض خود را نسبت به نحوه توزیع اعتبارات در چهار شهر شرق استان گلستان (تبصره 23 و ماده 180 و ...) و همچنین تغییرات ناعادلانه مدیریتی در ادارات و نهادهای کلاله اعلام کردند.

 

به گزارش کلاله خبر، یکی از معتمدین بازار در سخنانی تغییرات انجام شده در مدیریت ها را مورد نقد قرار داد و گفت: علاوه بر توزیع ناعادلانه اعتبارات با توجه به محرومیت ها و جمعیت ، متاسفانه تغییر مدیریت ها در کلاله ناعادلانه است و در این تغییرات دید ، دید تنگ نظرانه است و اینگونه تغییراتی مورد قبول نیست.

حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در سخنانی با تشکر از نگاه خوب و آرام معتمدین در اعتراض منطقی و عاقلانه گفت : به جای حضور در فرمانداری ، قبول دعوت و پذیرفتن دعوت حضور در دفتر امام جمعه کلاله نشانه عقلانیت و ولایتمداری شما معتمدین است.

کشیری با ارائه آماری به اعتبارات مناطق محروم رهبری و ماده 180 پرداخت و گفت: آیا جمعیت حدود 250 هزار نفری سه شهر مینودشت ، گالیکش و کلاله با وسعت گسترده تر از شهرستان مراوه تپه ، باید اعتبارات سه شهر کلاله ، مینودشت و گالیکش جمعا ،حدودا مساوی اعتبار یک شهر مراوه تپه باشد؟(اعتبار سه شهر کلاله ، مینودشت و گالیکش جمعا 11 میلیارد تومان و اعتبار مراوه تپه به تنهایی 14 میلیارد تومان اعلام شده است.)

امام جمعه کلاله افزود: من اعتراض خود را به رجبی نماینده این چهار شهرستان اعلام کرده ام و وی قول داده که توزیع اعتبارات را تعدیل دهد که امیدواریم به قول خود عمل کند و این امر عملی شود.

وی در ادامه سخنان خود به نکته قابل توجهی اشاره کرد و گفت : براساس بررسی های انجام شده کمک نقدی که به بهزیستی تعلق گرفته ، توزیع ناعادلانه ای داشته همانگونه که در تغییرات مدیریتی مشاهده می شود و این کمک ها به افراد و قشر خاصی تعلق گرفته شده است.

حجت الاسلام کشیری تاکید کرد: تغییرات مدیریتی از دید ما درست نیست و نباید در تغییرات دید رابطه ای داشت و از افراد خاصی در پست های مختلف استفاده کرد.

وی افزود: نباید در تغییرات مدیرتی دید ، دید قدرت طلبی و سلطه گری باشد و باید از تمام ظرفیت های مردمی شهرستان بصورت عادلانه استفاده کرد و من این موضوع را به مسئولین گفته ام : آیا به این مدیران در شرایط خاص می توان اعتماد کرد؟.

امام جمعه کلاله در پایان گفت: مجددا از اعتراض عاقلانه شما تشکر می کنم و بنده هم نظرات و دیدگاه های شما را به مسئولین انتقال خواهم داد و امیدوارم تغییرات مدیریتی به همین جا ختم شود و ...

{tab=توجه}

به زودی ذربین کلاله خبر بر روی بهزیستی کلاله متمرکز می شود و تحلیلی درخصوص توزیع ناعادلانه اعتبارات در بین نیازمندان در این سایت منتشر می شود.

همچنین سعی می شود تغییرات مدیریتی این شهرستان نیز بررسی شود و سابقه ای از مدیران جدید و قدیم ادارات متحول شده در این سایت منتشر شود

{/tabs}

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار