شنیده ها

نا امیدی گزینه دیگر فرمانداری از کرسی فرمانداری کلاله / انتصاب خاموش در یکی از ادارات کلاله و ادامه مهره چینی ها مدیریتی

1403-06-29 10:06:00
0
60

سرویس اجتماعی: نا امیدی گزینه دیگر فرمانداری از کرسی فرمانداری کلاله و انتصاب خاموش در یکی از ادارات کلاله و ادامه مهره چینی ها مدیریتی از مهمترین شنیده های سایت کلاله خبر می باشد.

 

کلاله خبر، در آخرین روز از این هفته شما را به خواندن جدید ترین شنیده های این سایت دعوت می کنیم.

شنیده ایم گزینه دیگر و از دید مردم گزینه نهایی فرمانداری کلاله نیزاز رسیدن به کرسی فرمانداری کلاله ناامید است ، تاجایی که فرماندار شدن این گزینه می توان برای او معجزه به حساب آید.

گفتنی است دومین گزینه فرمانداری کلاله پس از گزینه اول که به درخواست های ... دست رد زد ، برای فرماندار شدن اقدام کرد و تا چند روز پیش بر کرسی نشستن وی مسجل شده بود که این امر نیز میسر نشد و شنیده ها حاکی از آن است که اگر وی تا شنبه هفته آینده بر صندلی فرمانداری کلاله ننشیند ، فرماندار شدن وی دیگر امکان پذیر نیست.

شنیده ایم در پی مهره چینی های مسئولیتی در شهرستان کلاله ، این هفته نیز شاهد 2 تغییر در مدیریت دو اداره بودیم که یکی با چراغ روشن انجام گرفت و دیگر چراغ خاموش!. شنیده ها حاکی از آن است در یکی از ادارات شهرستان کلاله یکی از مسئولین چند روزی است تغییر کرده است و حتی ... این شهرستان نیز از تغییر این مدیریت اطلاعی نداشته است و همچنان موج نگرانی در چهره های دیگر مسئولین شهرستان دیده می شود چرا که تنها خطا و کوتاهی ، بهانه ای برای تغییر آنها می شود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار