حجت الاسلام پناهیان:

وهابیت از دل کفر و دشمنان اسلام بیرون آمده است

1403-07-03 08:07:32
0
40

سرویس سیاسی: یک استاد حوزه و دانشگاه ، گفت : وهابیت از دل کفر و دشمنان اسلام بیرون آمده است و تخریب قبور ائمه بقیع و امامین عسکریین(ع) ناشی از کینه آنان نسبت به اندیشه ناب ائمه می باشد.

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پناهیان در اجتماع مدافعان حرم در کلاله، به مناسبت سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع با بیان اینکه وهابیت از دل کفر و دشمنان اسلام بیرون آمده است و تخریب قبور ائمه بقیع و امامین عسکریین(ع) ناشی از کینه آنان نسبت به اندیشه ناب ائمه می باشد، گفت: امریکا به دنبال سرنگونی پرچم اسلام در ایران ، در صدد از بین بردن انقلاب اسلامی است و علت اصلی تقابل آمریکا و اسرائیل با انقلاب اسلامی، بر پا شدن پرچم حقیقی اسلام توسط انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام پناهیان سپس به حرمت شکنی ها و جنایات کروهگ تروریستی داعش اشاره کرد و تصریح کرد: دشمنان با وهابیت تاکنون به نتیجه نرسیده اند و به همین خاطر کروهک تروریستی داعش را برای از بین بردن اسلام به وجود آوردند.

این استاد حوزه و دانشگاه راه مقابله با دشمنان را نزدیکی به خدا دانست و گفت: امروز باید جوانان شیعه و سنی به سلامت قلب بیاندیشند و با فعالیت های دینی به خداوند نزدیک شوند.

در این آیین سیدمحسن بنی فاطمه ˈ یکی از مداحان کشوری به مرثیه سرایی پرداخت.

وهابیون در 8 شوال 1344ه ق قبور مطهر ائمه بقیع را در مدینه تخریب کردند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار