سرویس اجتماعی:

انتقاد شدید نماینده کلاله از عدم تشکیل جلسه مشترک برای برقراری پروازهای فرودگاه کلاله

1403-06-29 09:06:55
0
67

سرویس اجتماعی: نماینده شهرستان کلاله از عدم تشکیل جلسه مشترک بین مسئولین هواپیمایی استانی و کشوری در خصوص برقراری مجدد پرورازهای کلاله شدیدا انتقاد کرد.

 

دکتر عبدالکریم رجبی در گفتگویی با انتقاد شدید از عدم برگزاری جلسه مشترک مسئولین هواپیمایی کشوری و استانی درخصوص برقراری مجدد پروازهای فرودگاه کلاله ، گفت : براساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان گلستان با رئیس سازمان هواپیمایی کشور، مقرر شده بود که جلسه ای مشترک با حضور مدیران هواپیمایی کشوری ، مدیرکل هواپیمایی استان گلستان ، رئیس فرودگاه کلاله و با حضور بنده در فرودگاه کلاله تشکیل شود که تا کنون این امر محقق نشده است.

وی افزود : هدف از تشکیل این جلسه بررسی راهکارهای عملی در خصوص برقراری مجدد پروازهای فرودگاه کلاله به تهران و همچنین شهرهای پیشنهادی دیگر است.

نماینده مردم شهرستان کلاله در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرودگاه کلاله بستر توسعه اقتصادی شرق استان گلستان است ، افزود: فرودگاه کلاله با صرف هزینه های میلیاردی نباید راکد باشد.

وی با اشاره به در امد حاصل از اجاره زمین های کشاورزی فرودگاه گفت : بخشی از این درآمد های حاصله می تواند هزینه جاهای خالی مسافران در هواپیما را تامین کند.

دکتر رجبی در پایان گفته های خویش قول پیگیری تشکیل جلسه مشترک یاد شده را داد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار