سرویس اجتماعی:

انتصابات انتخاباتی در یکی از ادارات آموزش و پرورش گلستان

1403-08-01 09:08:41
0
13

سرویس اجتماعی: بر اساس شنیده ها ، گویا در یکی از ادارات آموزش و پرورش مناطق ترکمن نشین انتصابات بدجوری رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از ترکمن سسی ؛ بر اساس شنیده ها ، گویا در یکی از ادارات آموزش و پرورش مناطق ترکمن نشین انتصابات بدجوری رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است.

در این زمینه در حالی که انتصاب بالاترین مقام این اداره در ماههای گذشته از افراد نزدیک به یکی از کاندیداهای انتخابات آینده مجلس صورت گرفت در حال حاضر شنیده شده است چینش معاونان هم از افراد نزدیک به آن کاندید در حال انجام است.
چون در حال حاضر اخبار ما در این زمینه در حد شنیده هاست فعلا به همین حد بسنده می کنیم . اما در صورت تحقق این انتصاب در روزهای آینده در زمینه رگه ها و ابعاد آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مشکل بعضی از نیروهای ما که در ماههای اخیر در پست های نسبتا کلان استانی به کار گرفته شده اند این است که غالبا از جایگاه و فرصت ایجاد شده توسط دولت جدید در مسیر فامیل بازی ، طایفه بازی و رفیق بازی استفاده کرده و منافع عامه را کمتر در نظرمی گیریم . به یاد داشته باشیم که پست و مقام موقت بوده و مردم نیز در نظاره گر رفتارهای ما هستند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار