سرویس اقتصادی:

اعتبارات کلاله اصلاح شد / سهم کلاله 9 میلیارد تومان شد

1403-06-29 10:06:05
0
78

سرویس اجتماعی: با پیگیری نماینده مردم شهرستان کلاله در مجلس شورای اسلامی، سهم بری اعتبارات ماده 180 ، مربوط به چهار شهرستان مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه اصلاح شد.

 

به گزارش کلاله خبر، در گزارش قبلی گفتیم که از 25 میلیارد تومان اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه های عمرانی 4 شهرستان کلاله ، مینودشت ، گالیکش و مراوه تپه ، سهم شهرستان ها یاد شده به ترتیب 2 میلیارد تومان ، 6 میلیارد تومان ، 3 میلیارد تومان و 14 میلیارد تومان بود که این موجب انتقاد شدید حجت الاسلام رضا کشیزی امام جمعه شهرستان کلاله شد.

عبدالکریم رجبی در گفتگویی با بیان اینکه سهم بری اعتبارات ماده 180 ، مربوط به چهار شهرستان مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه اصلاح شد ، گفت : اعتبارات تبصره 22 قانون بودجه سال 93 با پیگیری های مجمع نمایندگان برای استان گلستان یکصد و ده میلیارد تومان از سوی دولت تعیین شده است.

وی افزود: توزیع اعتبار شهرستان ها با توجه به سی و دو شاخص اعلام شده توسط مدیران شهرستان ها انجام می گیرد.

نماینده مردم شهرستان کلاله در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال پیگیری و رفع برخی از ابهامات در مورد میزان برخورداری شهرستان های حوزه انتخابی ما ف اصلاحاتی انجام گرفت  و میزان سهم بری شهرستان ها تعدیل شد.

دکتر رجبی گفت: بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده با استفاده از اعتبارات ملی برای پروژه آبرسلنی زاو که به 72 روستای شهرستان کلاله و مراوه تپه آبرسانی انجام می گیرد، 7 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و این مبلغ به غیر از 2 میلیارد اعتبار قبلی در نظر گرفته شده برای کلاله می باشد.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار