رئیس آموزش و پرورش کلاله:

5 متخصص انتخاب رشته برای پذیرفته شدگان کنکور سراسری در کلاله انتخاب رشته می کنند + قیمت های انتخاب رشته

1403-06-29 10:06:06
0
60

سرویس اجتماعی: رئیس آموزش و پرورش کلاله از انتخاب رشته پذیرفته شدگان کنکور سراسری در کلاله ، توسط 5 متخصص این اداره خبر داد.

 

اسماعیل تقی زاده در گفتگویی گفت : امسال برای دومین بار در این کلاله ، اموزش و پرورش کلاله توسط متخصصین مجرب اقدام به انتخاب رشته برای پذیرفته شدگان کنکور سراسری برای تمامی رشته ها می کند.

وی افزود: در این راستا از 5 متخصص که تاکنون بیش از 3 دوره آموزشی در سطح کشوری و استانی در این زمینه دیده اند استفاده می کنیم و همچنین شایان ذکر است برای اعتماد بخشی بیشتر به خانواده ها و دانش اموزان ، از متخصصین شهر گنبد که جزء نفرات برتر استانی در سال های اخیر در زمینه انتخاب رشته بوده اند استفاده خواهیم کرد.

تقی زاده تاکید کرد: این متخصصین آخرین دوره آموزشی خود را امروز گذرانده اند و با آخرین تغییرات انتخاب رشته در سطح کشور آشنا شده اند.

رئیس آموزش و پرورش کلاله اشاره ای به قیمت انتخاب رشته توسط این مرکز (مرکز مشاوره رهنمون) داشت و گفت : برای انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور 15 هزار تومان ، دانشگاه های غیر انتفاعی 15 هزار تومان و دانشگاه های دولتی 20 هزار تومان دریافت می شود و اگر شخصی در انتخاب رشته خود از سه گزینه یاد شده یعنی دانشگاه های پیام نور، غیرانتفاعی و دولتی استفاده کند مبلغ دریافتی 50 هزار تومان می شود.

این مسئول گفت: این مرکز کار خود را از فردا صبح شروع می کند و دانش اموزان از ساعت 8 صبح تا 9 شب می توانند برای انتخاب رشته و گرفتن مشاوره به این مرکز مراجعه نمایند.

آدرس: کلاله خیابان شهید بهشتی ، اداره آموزش و پرورش ، ساختمان شماره 2 مرکز مشاوره رهنمون

شماره تماس:21020

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار