مدیرکل تامین منابع نوسازی و تجهیز مدارس کشور در کلاله:

پروژه های ناتمام آموزش و پرورش کمک خیرین را می طلبد / ۹۸۰ طرح آموزشی ، امسال در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

1403-06-29 10:06:04
0
60

سرویس اجتماعی: مدیرکل تامین منابع نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت : پروژه های ناتمام آموزش و پرورش کمک و مساعدت خیرین را می طلبد.


 دکتر صابری در حاشیه بازدید از طرح های در دست ساخت آموزش و پرورش شهرستان کلاله در گفتگویی با اشاره به طرح جدید مشارکت خیرین مدرسه ساز گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و قانون بودجه امسال، خیرین می توانند در 6 هزار پروژه نیمه تمام با حداقل 70 درصد پیشرفت فیزیکی مشارکت داشته باشند و خیرین مدرسه ساز می توانند پس از تکمیل هر یک از این پروژه ها ، آن را به نام خود نامگذاری کنند.

 صابری با بیان اینکه فراهم کردن بسترمناسب برای تحصیل دانش آموزان ماموریت اصلی نوسازی مدارس است،تصریح کرد:این دو نهاد برایتعلیم و تربیت فرزندان این مرز بوم گام بر می دارند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، تامین منابع سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور بابیان اینکه نوسازی مدارس در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی نیازمند همکاری، همراهی و تعامل سازنده است،اظهار کرد: باتعامل یکدیگر و صداقت می توانیم شاهد شکوفائی بیشتر در ساخت ابنیه های زیبا و مستحکم در کشور باشیم.

۹۸۰ طرح آموزشی امسال در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تامین منابع نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه سخنان خود اعلام کرد: تا آغاز سال تحصیلی جدید 980 پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور به بهره برداری می رسد و این پروژه های در زمینی به مساحت 780 هزار مترمربع احداث می شود.

صابری گفت: در این واحدهای آموزشی 5 هزار و 700 کلاس درس برای تحصیل دانش اموزان سراسر کشور پیش بینی شده است.



نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار