پنجمین شکست تیم والیبال گنبد

شکست های پی در پی تیم جواهری گنبد

1403-06-18 01:06:11
0
109

در هفته پنجم رقابتهای والیبال لیگ برتر کشور، تیم والیبال جواهری پنجمین شکست متوالی خود را تجربه کرد.


به گزارش کلاله خبر ، هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر والیبال عصر دیروز (چهارشنبه) در مقابل دیدگان حدود 200 تماشاگر با برگزاری یک دیدار بین تیم والیبال جواهری گنبدکاووس و شهرداری ارومیه با قضاوت ˈفرهاد شاهمیریˈ و ˈمسعود ذوقیˈ و نظارت ˈمحمود کشفیˈ در سالن المپیک گنبد برگزار  شد.

در این دیدار تیم والیبال جواهری در ادامه شکست های این فصل خود با  نتیجه سه بر صفر  بازی را به حریف ارومیه ای خود واگذار کرد .

تیم والیبال جواهری گنبد کاوس که نتوانست بازی رضایت بخشی را از خود به نمایش بگذارد در گیم اول بازی را با نتیجه (26-28) واگذار کرد.

بر خلاف تلاشهای فراوان کادر فنی و بازیکنان این تیم که میخواستند بازی را به نفع خود به پایان برسانند تا شکست ها و ناکامی های گذشته خود را جبران کنند اما دو گیم بعدی را نیز با نتایج (25-22) و (25-19) باخت و به این ترتیب پنجمین شکست متوالی خود را در این فصل تجربه کرد .

اما در مقابل تیم شهرداری ارومیه هم بازی چندان خوبی از خود به نمایش نگذاشت اما تنها عاملی که موجب برد این تیم شد انجام تعویض های مناسب و اثر گذار و آنالیز بسیار خوب آنالیزورهای این تیم بود و توانست سه امتیاز شیرین را در پایتخت والیبال ایران بدست بیاورد.

تیم والیبال جواهری با این شکست همچنان با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی باقی ماند.

تیم جواهری در هفته ششم این رقابتها روز یکشنبه هفته آینده در تهران میهمان پیکان تهرانˈ می باشد.


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار