انتصاب جدید در آموزش و پرورش کلاله :

برای اولین بار در گلستان ، یک زن معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شد

1403-06-29 09:06:27
0
82

سرویس اجتماعی: در هفته اخیر شاهد انتصابی جدید در آموزش و پرورش شهرستان کلاله بودیم که در نوع خود جالب بود و برای اولین بار به یک بانو ، سمت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش واگذار شد.

 

به گزارش کلاله خبر، اسماعیل تقی زاده مدیر اموزش و پرورش شهرستان کلاله در جلسه تکریم و معارفه ، از تلاش های بی دریغ محمد میر معاونت قبلی پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کلاله تشکر و قدردانی کرد و خانم معصومه قدمعلی صوفی را به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی معرفی کرد و گفت: خانم قدمعلی صوفی در راه ارزشمند و دشواری قرار گرفته است و امیدواریم با همکاری کارشناسان و اجرایی کردن برنامه هایی که در سطح مدارس قابلیت اجرایی دارد ، بتواند در راه تعیین شده برای رسیدن به اهداف موفق باشد.

معصومه قدمعلی صوفی در این جلسه گفت : امیدواریم وقتی که در مقابل خداوند متعال و شهدا قرار می گیریم ، شرمنده آنها نباشیم.

محمد میر که 3 سال در سمت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کلاله خدمت کرده بود گفت: آنچه بود توفیق خداوند متعال بود. وی در ادامه سخنان خود از همکاری کارشناسان به وی در این سمت تشکر و قدردانی کرد.

معصومه قدمعلی صوفی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و سابقه خدمت 22 ساله در آموزش و پرورش را دارد و سالها با داشتن کارشناسی الهیات و معارف اسلامی در شهرهای گرگان ، علی آباد کتول و کلاله به تدریس الهیات و معارف اسلامی مشغول بوده است

وی متاهل و دارای 2 فرزند است و 8 سال سابقه مدیریتی و هچنین 1 سال معاونت نیز از جمله سوابق وی می باشد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار