شهروندان کلاله هوشیار باشند / خالی کردن حساب مردم به روش جدید

1403-06-29 09:06:43
0
63

سرویس اجتماعی: اخیرا برای تعدادی از شهروندان کلاله ای پیامک هایی با محتوای 2 میلیون هدیه ارسال شده است .

 

به گزارش کلاله خبر، اخیرا پیامک هایی با محتوای هدیه ی 2 میلیون تومانی برای برخی از شهروندان ارسال شده است که متن ارسالی توسط سیم کارت مورد نظر به شرح ذیل می باشد :

جایزه ویژه جشن اکرام رمضان

کاربر گرامی :طی قرعه کشی انجام شده در ... که بین تمام خطوط همراه اول و ایرانسل اعم از دائمی و اعتباری برگزار گردید سیم کارت شما برنده مبلغ 20000000 ریال وجه نقد گردیده ، ضمن عرض تبریک جهت دریافت وجه هدیه خود با کارشناس امور مالی ... تماس حاصل فرمایی.

همچنین با ارسال پیامک بدون متن به ... سازمان کد هدیه خود را دریافت نمایی و با ما تماس بگیرید.

نکته قابل توجه این است که رمز انتقال اعتبار برای شماره های همراه اولی که برای آنها پیامک نیامده نیز ارسال می شود و همچنین در برخی از موارد برای ارسال این مبلغ نیاز به 2 کارت عابر بانک می باشد و در تماس شخص با شماره مربوطه ، از وی شماره کارت را می خواهند و در ادامه به وی می گویند پشت سیستم عابر بانگ قرار بگیرد و کارت خود را وارد کند و در مرحله بعد از وی می خواهند به بخش تغییر رمز کارت رفته و شماره رمزی که آنها می گویند وارد نماید که با اتمام این مرحله و چند سوال دیگر در مورد کارت بانکی ، وی هم شماره کارت شخص را دارا می شود و هم رمز کارت بانکی او را و می تواند به حساب بانکی وی از روش های مختلف دستیابی پیدا کند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار