فرمانده انتظامی کلاله خبر داد

پلمپ 50 واحد صنفی متخلف در کلاله

1403-06-29 09:06:26
0
71

سرویس اجتماعی: فرمانده انتظامی کلاله از پلمپ 48 واحد صنفی به علت تخلف‎های متعدد و نداشتن پروانه کسب خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، رضا بهروزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی شهرستان، طرح‎های نظارتی و کنترلی صنوف را با هدف جلوگیری از فعالیت اصناف متخلف و انجام رسالت نظارتی پلیس بر صنوف در سال جاری به طور جدی در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران این اداره در سال جاری نظارت‎های مستمر و دائمی خود را در این شهرستان داشته که در این بازدیدها از ابتدای سال جاری تاکنون 42 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط ابلاغی از طرف اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی و سایر ارگان‎های ذیربط پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به‌ عمل آمد.

پلمب 8 قلیان‎سرا و کشف 54 قلیان

فرمانده انتظامی کلاله خاطرنشان کرد: برخورد با قلیان‎سراها و این گونه مراکز یکی از خواسته‎های مردم و خانواده‎های است.

بهروزی متذکر شد: امروز متاسفانه وجود قلیان‎سراها و گرایش جوانان به این مراکز به یک آسیب اجتماعی تبدیل شده و باعث نارضایتی خانواده‎ها و آحاد مختلف جامعه شده است.

وی بیان کرد: به همین منظور با همکاری خوب مردم و دستگاه قضایی در این طرح 8 واحد صنفی قلیان‎سرا در کافه‎های سنتی و قهوه‎خانه‎های این شهرستان پلمپ و 54 عدد قلیان نیز در این راستا کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس خادم مردم است و به تنهایی نمی‎تواند برای برقراری امنیت به موفقیت 100 درصدی دست پیدا کند و در این راستا همراهی مردم نقش بسیار تاثیرگذاری دارد.

بهروزی در پایان ابراز داشت: مرکز فوریت‎های پلیسی 110 یکی از بهترین راه‎ها و پل ارتباطی بسیار مناسب مردم با پلیس است و تقاضای ما از مردم این است که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا تخلف، موضوع را با 110 در میان گذاشته تا نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام لازم و عاجل انجام شود./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار