فرمانده انتظامی رامیان خبر داد:

فردی با یک تن قاچاق در رامیان دستگیر شد

1403-08-01 09:08:45
0
10

سرویس اجتماعی: فرمانده انتظامی شهرستان رامیان از دستگیری یک قاچاقچی چوب با یک تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبربه نقل از گل رامیان ، حسین‎علی مهربانی در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار داشت: برابر تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت‎های پلیسی 110 مبنی بر قاچاق چوب جنگلی از جنگل‎های دارکلاته این شهرستان موضوع با تشکیل پرونده در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری دلند شهرستان رامیان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه، تیمی ویژه از ماموران کلانتری بلافاصله به محل مورد نظر اعزام که در این راستا یک قاچاقچی منابع طبیعی را در هنگام قطع کردن درختان جنگلی و نیمه‎صنعتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رامیان خاطرنشان کرد: ماموران پس از بازرسی از خودرو این شخص که یک دستگاه خودرو وانت مزدا بوده، موفق شدند که بیش از یک تن چوب قاچاق را کشف و ضبط کنند.

مهربانی بیان کرد: این متهم از قاچاقچیان منابع طبیعی بوده که به صورت غیرمجاز اقدام به قطع درختان جنگلی و تخریب منابع طبیعی می‎کرده که با اطلاع به موقع شهروندان و عملکرد سریع کلانتری محل به دام قانون افتاد.

وی افزود: متهم به همراه اموال مکشوفه با پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شد.

لزوم همکاری مردم با پلیس برای افزایش احساس آرامش

فرمانده انتظامی رامیان تصریح کرد: پلیس همیشه و در هر زمان آماده ارائه خدمت و آماده برقراری نظم و امنیت و برخورد با متخلفان و مجرمان است.

مهربانی تاکید کرد: امکانات، نیروی انسانی و چشمان بیدار ماموران در شبانه‎روز در راستای اجرای قانون و پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با مجرمان و متخلفان فعال و آماده است اما پلیس به تنهایی نمی‎تواند به طور 100 درصد تمام مناطق و مسائل را پوشش دهد.

وی در پایان ابراز داشت: تعامل و همکاری مردم با پلیس و در اختیار قراردادن اخبار و اطلاعات گوناگون و اعلام موارد مشکوک به تلفن 110 بسیار می‎تواند در اجرای قانون توسط پلیس و افزایش احساس آرامش در جامعه موثر باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار