سرویس سیاسی:

مسیر و زمان راهپیمایی روز قدس در کلاله اعلام شد

1403-06-29 09:06:35
0
95

سرویس سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله مسیر راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس در کلاله را اعلام کرد.

 

حجت السلام رضا دیلمی در گفتگویی اظهار داشت : در آستانۀ فرارسیدن روز قدس که امسال باتوجه به جنایات حدود دو هفتۀ اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار بی رحمانۀ زنان و کودکان و مردمان بی دفاع فلسطین از اهمیت دوچندان برخودار است ، هستیم و با توجه به مظلومیت مردم فلسطین و ظلم رژیم غاصب ، حضور مردم در این راهپیمایی می تواند به مردم مظلوم فلسطین روحیه بخش باشد.

وی افزود: آنگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند: "روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است." و براساس این گفته امام (ره) حضور در این راهپیمایی تنها منحصر به یک مذهب و دین نیست بلکه حضور تمامی مردم بیدار جهان را می طلبد.

حجت الاسلام دیلمی گفت : با توجه به اینکه آخرین جمعه ماه رمضان روز قدس نام گرفته است ، در این راستا فردا مردم ولایتمدار کلاله همزمان با تمام مردم بیدار جهان در راهپیمایی روز قدس در این شهر شرکت می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله در پایان یادآور شد: راهپیمایی روز قدس در کلاله از ساعت 11 از مقابل مسجد جامع این شهرستان به سمت میدان امام خمینی (ره) آغاز می شود و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضا کشیری امام جمعه این شهرستان ه پایان می رسد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار