رئیس اداره آب کلاله :

درصورت ادامه این روند مصرف ، آب جیره بندی می شود

1403-06-29 10:06:08
0
66

سرویس اجتماعی: رئیس اداره آب شهر کلاله با بیان اینکه سرانه مصرف آب در کلاله برای هر نفر 230 لیتر است ، گفت: درصورت ادامه این روند مصرفی ، آب در کلاله جیره بندی می شود.

 

به گزارش کلاله خبر، احمد ابراهیمی اظهار کرد: آب شرب شهر کلاله و چهار روستای حومه آن از یک چشمه آقسو و 5 حلقه چاه تامین می شود و در حال حاضر سرانه مصرف آب در شهر کلاله برای هر نفر 230 لیتر در شبانه روز می باشد که در صورت ادامه این روند مصرفی، با مشکل کم آبی روبه رو خواهیم شد.

وی با هشدار نسبت به مصرف زیاد آب در کلاله گفت: هم اکنون در کلاله 12 هزار متر مکعب آب تولید می شود و شهروندان کلاله در ساعات اوج مصرف سر به سر این مقدار تولید آب ، آب مصرف می کنند و در صورت از مدار خارج شدن یکی از چاه های آب ، با مشکل کم آبی و در پی آن جیره بندی آب در این شهر روبرو خواهیم شد.

ابراهیمی با اشاره به نقش مهم مردم در عدم بروز چنین مشکلاتی ، اذعان داشت : حفر یک چاه عمیق با عمق نزدیک به 230 متر، هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان در ربر دارد که این یک میلیارد تومان صرف خرید زمین ، نصب منصوبات ، حفر چاه و خطوط انتقال می شود.

رئیس اداره آب شهر کلاله مختصر اشاره ای هم به در آمد این اداره داشت و گفت : از سال 83 تا کنون هیچگونه افزایش حق الزحمه انشعابات نداشته ایم و میانگین قبوض شهروندان در هر دوره بین 3500 تومان تا 4000 تومان می باشد و در هر دوره درآمد کلی این اداره مبلغی بالغ بر 40 میلیون تومان است ، درصورتی که هزینه تمام شده برای این اداره نزدیک به 200 میلیون تومان در هر دوره می باشد.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار