بازخوانی یک خبر:

فرماندار سابق کلاله: راهپیمایی روز قدس نشان دهنده همدلی شیعه و سنی است / آمادگی برای حضوری باشکو در سال 93

1403-06-29 09:06:53
0
61

سرویس سیاسی : فرماندار کلاله با بیان اینکه وحدت مردم افتخاری ستودنی است، گفت: راهپیمایی روز قدس بار دیگر نشان دهنده وحدت و همدلی برادران شیعه و اهل سنت است.

 

 

به گزارش کلاله خبر، محمد تقی قزل سفلی در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس درکلاله، به کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و افزود: سکوت مجامع بین المللی به خصوص کشورهای عربی منطقه با توجه به شناخت آنان از دشمنی صهیونیست ها با مردم فلسطین و قتل عام مسلمانان، در جهت تامین خواسته های استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر اتحاد و همبستگی مردم در برابر دشمنان را به نمایش می گذارد، اظهار کرد: دشمن با توطئه های مختلف در جهت ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تامین اهداف خود تلاش دارد و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ دندان شکنی به این دسیسه ها است.

فرماندار کلاله ازمردم منطقه خواست که در راستای اهداف امام خمینی (ره) در نامگذاری این روز و تحقق حقوق مردم فلسطین پرشکوه تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور یابند.

قزل سفلی در پایان با تاکید بر همدلی برادران شیعه و اهل سنت کلاله، افزود: وحدت و همدلی مردم کلاله افتخاری ستودنی برای این شهرستان می باشد که در راهپیمایی روز قدس بار دیگر، آن را شاهد خواهیم بود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار